Przetargi.pl
Przebudowa budynku sali sportowej na salę widowiskową w Solcu-Zdroju

Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3776039 , fax. 41 3776022
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
    ul. 1 Maja 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3776039, fax. 41 3776022
    REGON: 29101075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku sali sportowej na salę widowiskową w Solcu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa budynku sali sportowej na salę widowiskową w Solcu-Zdroju. 1.1 Zamówienie obejmuje m.in.: Rozbiórkę istniejącego dachu, przebudowę istniejącej posadzki, budowę widowni i sceny, rozbudowę strefy wejściowej poza istniejący obrys budynku, budowę nowych kondygnacji na potrzeby foyer z szatnią i toaletami oraz pomieszczeń technicznych, budowę łącznika z budynkiem hali sportowej. Zakres robót obejmuje ponadto budowę kotłowni C.O. i C.W.U. budowę instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, oraz wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zamówienie obejmuje aranżację pomieszczeń wraz z montażem elementów systemu akustyki oraz zagospodarowanie terenu wraz z budową wiaty na odpady , dostawę wyposażenia budynku do którego zaliczają się m.in. meble. W ramach robót budowlanych wykonane zostaną systemy elektroakustyki wraz z systemem inspicjenta, kinotechniki, oświetlenia sceny i mechaniki sceny. Zestawienie powierzchni budynku: - powierzchnia zabudowy istniejącej 333.11 m2 - powierzchnia zabudowy dodatkowej (nowoprojektowanej) 124,25m2 - powierzchnia zabudowy łącznie 457.36 m2 - powierzchnia Sali widowni i sceny 205,37m2 - powierzchnia I pietra 73,01 m2 - powierzchnia II pietra 73.86 m2 Kubatura budynku 4722,47m2 1.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu okresu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy. Okres gwarancji na konstrukcję i dach wynosi 120 miesięcy, okres gwarancji na urządzenia systemu kinotechniki, elektroakustyki i oświetlenia sceny wynosi min 24 miesiące, a okres gwarancji na pozostałe roboty budowlane wynosi min. 36 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje źródeł światła i materiałów eksploatacyjnych. Wydłużenie okresu gwarancji oceniane będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 19 SIWZ. 1.3 Oferowane i dostarczone urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. 1.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzeń systemu mechaniki scenicznej, oświetlenia scenicznego, nagłośnienia i kinotechniki. 1.5 W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach systemu elektroakustyki, kinotechniki i mechaniki sceny urządzenia posiadają określone parametry wykonawca ma załączyć do oferty Wykaz parametrów oferowanych urządzeń/materiałów sporządzony wg. wzoru w Załączniku nr 1 do formularza oferty (Wykaz urządzeń) oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń/materiałów (gdzie dotyczy) z wyszczególnionymi minimalnymi wymaganiami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, wraz z określeniem producenta i typu urządzeń. Zamawiający żąda przedłożenia ww. dokumentów wraz z ofertą w związku z art. 24 aa ustawy w celu dokonania w pierwszej kolejności oceny oferty, w tym zgodności oferty z treścią SIWZ, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ w tym m.in.: a/ dokumentacja projektowa, b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. c/ przedmiar ze wskazaniem minimalnych parametrów i funkcji dla poszczególnych urządzeń i materiałów. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować, jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie I i II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach