Przetargi.pl
Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6415402 , fax. 025 6415403
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9 9
    08-140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 025 6415402, fax. 025 6415403
    REGON: 71158245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku Ośrodka Zdrowia w Radzikowie Wielkim, ul. Składowa 1, gmina Mordy, pow. siedlecki, woj. mazowieckie. Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku wynosi 177,70 m2 (ze schodami). Budynek składa się z trzech kondygnacji: podpiwniczenia, parteru i piętra. Ośrodek Zdrowia (NZOZ) zajmuje część parterową w budynku o powierzchni użytkowej 131,49 m2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów robót. 1) Konstrukcji dachu z wieńcami na istniejącym stropodachu. 2) Pokrycia dachu blachą trapezową powlekaną z obróbkami blacharskimi. 3) Kominów z cegły klinkierowej. 4) Demontażu, zakupu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej z PCW w ścianach zewnętrznych budynku z wymianą parapetów zewnętrznych. 5) Termomodernizacji ścian budynku płytami styropianowymi z wyprawą z cienkowarstwowej mieszanki suchej. 6) Przebudowy schodów zewnętrznych przy budynku z dostosowaniem ich do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne. 7) Zakupu, dostawy i montażu platformy dla osób niepełnosprawnych. 8) Przebudowy ścianek działowych z uzupełnienie tynków. 9) Demontażu, zakupu i montażu stolarki drzwiowej z ościeżnicami wewnątrz budynku. 10) Malowania ścian i sufitów w pomieszczeniach NZOZ z licowaniem ścian płytkami dwubarwnymi w sanitariatach w budynku. 11) Remontu posadzek w pomieszczenia NZOZ polegajacym na: demontażu wykładzin, wykonaniu warstw niwelująco- wyrównawczych z mas wygładzających, wykonaniu posadzek z kamieni sztucznych dwubarwnych w części pomieszczeń, wykonaniu posadzek z wykładzin biurowych dwubarwnych z tworzyw sztucznych w części pomieszczeń. 12) Chodnika z kostki brukowej betonowej o powierzchni 40 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach