Przetargi.pl
Przebudowa budynku OSP w Supraślu etap II.

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 5065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku OSP w Supraślu etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap II. Zamówienie obejmuje wykonanie II etapu przebudowy części budynku straży pożarnej przy ulicy Posterunkowej w Supraślu na potrzeby Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Supraślu. W ramach tego etapu robót przewidzianych do wykonania w 2018 roku zaplanowano realizację robót zewnętrznych i zagospodarowania terenu. Na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej zaadaptowano część budynku do niedawna stanowiącego obiekt zawodowej straży pożarnej. Pozostała część budynku niepodlegająca przebudowie zarządzana jest przez „Caritas”. Przy planowaniu prac należy zatem uwzględnić takie rozwiązania, które nie będą kolidowały z funkcjonowaniem „Caritasu”. W I etapie wykonano część robót wewnętrznych i sanitarnych umożliwiających ogrzewanie oraz funkcjonowanie tego budynku. W tym etapie zaplanowano wykonanie prac zewnętrznych z wykonaniem nowego wjazdu i bramy włącznie, co zapewni OSP możliwość autonomicznego funkcjonowania. Do wykonania przewidziane jest m.in.: • Rozbiórka budynku gospodarczego służącego do ćwiczeń strażakom, rozbiórka studni kopanej, zasypanie trzech komór szamb. • Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 i 15 cm łącznej powierzchni około 1071,4 m2. • Przekruszenie rozebranych nawierzchni betonowych i użycie ich jako dolnej warstwy podbudowy; • Wykonanie robót ziemnych; • Ustawienie krawężników ( ok. 180,6 m.b.) ; • Wykonanie nawierzchni placu manewrowego o pow. ok. 969,4 m2 z wjazdem na ul. Posterunkową z kostki betonowej typu „Polbruk” gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm (1:4); górnej warstwie podbudowy z kruszywa łamanego C/50/30 o grubości 15 cm; dolnej warstwie podbudowy z destruktu (materiał z przekruszenia) mieszczącej się w krzywych uziarnienia jak dla dolnych warstw podbudowy z mieszanek kruszyw, o uziarnieniu 0/45 grubości 25 cm; • Wykonanie bramy przesuwnej metalowej szer. min. 5,0 m zasilanej elektrycznie oraz ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych dł. ok. 16,0 m; wysokość 170cm. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ). Dokumentacja projektowo-techniczna zawiera szerszy zakres. Dokładny zakres określa opis powyżej oraz przedmiar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 7 000 zł 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); c) wadium UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach