Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kopernika w Bielsku Podlaskim

MIASTO BIELSK PODLASKI ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857318100 , fax. 857318150
  • Data zamieszczenia: 2022-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO BIELSK PODLASKI
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 857318100, fax. 857318150
    REGON: 050658982
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kopernika w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kopernika z podziałem na zadania:ZADANIE 1 – Przebudowa ul. Kopernika w ramach projektu pn. Niskoemisyjny transport publiczny i bezpieczna komunikacja na terenie Bielska PodlaskiegoZADANIE 2 – Przebudowa nawierzchni jezdni ulicy Kopernika w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Kopernika w Bielsku PodlaskimZADANIE 3 – Przebudowa nawierzchni jezdni i budowa kanalizacji deszczowej ulicy Kopernika w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Kopernika w Bielsku PodlaskimZADANIE 4 – Remont ulic: Kopernika, Zamkowej i Poniatowskiego w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Kopernika w Bielsku PodlaskimZakres ZADANIA 1:1) rozbiórka chodnika dla pieszych i zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm – 593,2 m2,2) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej – 4 m2,3) rozbiórka murów układanych na zaprawie cementowej – 2,5 m3,4) budowa nawierzchni parkingów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. – 394,3 m2,5) budowa nawierzchni zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. – 54 m2,6) budowa nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. – 469 m2,7) budowa opaski przy miejscach postojowych o nawierzchni z płyt beton. 35x35x5 cm – 50 m2,8) przełożenie kabla energetycznego niskiego napięcia – 46 m,9) zabezpieczenie kabla energetycznego niskiego napięcia rurą dwudzielną AROT Ø110 – 102 m,10) oznakowanie poziome – 18 m2,11) oznakowanie pionowe – 1 kpl.,12) wykonanie zieleńców – 336 m2,13) budowa stojaków na rowery typu U – 8 elementów.Zakres ZADANIA 2:1) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm – 94 m2,2) rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 8 cm – 797 m2,3) budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – 797 m2,4) oznakowanie poziome – 74,32 m2,5) wykonanie zieleńców – 15 m2.Zakres ZADANIA 3:1) rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 8 cm – 2057 m2,2) budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – 2057 m2,3) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 315 – 183,91 m,4) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 400 – 99,24 m,5) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 500 – 213,56 m,6) budowa przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 200 – 163 m,7) budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1200 – 17 szt.,8) budowa wpustów ulicznych na studzienkach betonowych Ø 500 – 31 szt.Zakres ZADANIA 4:1) rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni łącznie gr. 12 cm – 1722,5 m2,2) rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm – 484,5 m2,3) rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm – 142 m2,4) budowa nawierzchni jezdni grysowo-żwirowo-asfaltowej – 1722,5 m2,5) budowa nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. – 51,5 m2,6) budowa nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. – 575 m2,7) oznakowanie poziome – 60,12 m2,8) oznakowanie pionowe – 1 kpl.,9) wykonanie zieleńców – 200 m2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) stanowiących załączniki do SWZ.ZADANIE 1 – Przebudowa ul. Kopernika jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej na podstawie umowy nr UDARPPD. 05.04.01-20-0037/19-00 w ramach projektu pn. „Niskoemisyjny transport publiczny i bezpieczna komunikacja na terenie Bielska Podlaskiego” (numer projektu WND-RPPD.05.04.01-20-0037/19) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne, Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF.W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony pracownikom Wykonawcy oraz Zamawiającego przed, w trakcie oraz po zakończeniu wykonywania robót, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest stosować następujące środki bezpieczeństwa:1. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., przepisami i wytycznymi odnoszącymi się do zapobiegania pandemii wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru,2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji postępowania,3. użyte materiały i urządzenia powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.Rozwiązania równoważne:1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w programie funkcjonalno-użytkowym.2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:Zamawiający na podstawie art.95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510).1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 ze zm.) osoby, które będą wykonywać czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w SWZ i dokumentacji projektowej (z wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane) przez cały okres wykonywania tych czynności.2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1 powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1 powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy albo b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, alboc) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach