Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 5/3493 oraz budowa przewiązki do budynku Nr 2/3493 z zagospodarowaniem terenu przyległego - kontynuacja Wysoki Parter przy ul. Słowackiego w Przemyślu

Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6771500, 6771511, 6771513 , fax. 16 6784971
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
    ul. Juliusza Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6771500, 6771511, 6771513, fax. 16 6784971
    REGON: 18095482000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 5/3493 oraz budowa przewiązki do budynku Nr 2/3493 z zagospodarowaniem terenu przyległego - kontynuacja Wysoki Parter przy ul. Słowackiego w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa budynku nr 5/3493 oraz budowa przewiązki do budynku Nr 2/3493 z zagospodarowaniem terenu przyległego - kontynuacja Wysoki Parter przy ul. Słowackiego w Przemyślu. Budynek nr 5/3493, na którym będą prowadzone roboty budowlane, zlokalizowany jest przy ul. Słowackiego 85 w Przemyślu, na terenie zabytkowego zespołu szpitalnego. Zespół ten w całości wpisany jest do Rejestru Zabytków pod nr A-575. Budynek usytuowany jest w drugim rzędzie obiektów licząc od ulicy Słowackiego. Obiekt w przeszłości był użytkowany jako budynek szpitalny, mieszczący różne oddziały, w tym również blok operacyjny. Do budynku, w latach 70-tych XX w. od strony wschodniej dobudowano dwukondygnacyjny, nie podpiwniczony pawilon, a od strony zachodniej czterokondygnacyjny ciąg pomieszczeń, tworzących dodatkowy trakt łóżkowy z podwójnym szybem windowym. Budynek posiada konstrukcję pierwotną murowaną, stropy odcinkowe na belkach stalowych, więźbę dachową drewnianą krokwiowo-płatwiową oparta na tramach, krytą blachą. Konstrukcja części dobudowanych jest tradycyjna, murowana. Stropy DZ-3. Stropodachy są wentylowane, kryte płytkami korytkowymi. Elewacje posiadają opaski okienne, gzyms główny i kordonowy oraz w pasie niskiego parteru boniowanie. Powierzchnia kondygnacji objętej robotami budowlanymi (wysokiego parteru) wynosi 877,25 m2. 1.2. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH DO WYKONANIA NA WYSOKIM PARTERZE Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących prac w zakresie: 1.2.1 Roboty budowlane: - rozbiórki ścian działowych, - wykucia i poszerzenia otworów z wykonaniem nadproży stalowych, - zamurowania otworów, przebić, bruzd, wykonanie ścianek działowych z cegieł, wykonanie warstw podposadzkowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (szczegółowe zestawienia w projekcie -rys. 6,7,8), - wykonanie: tynków cem.-wap. kat. III, okładzin ścian z płytek glazurowanych, podłóg z wykładzin PCV i płytek gresowych, sufitów podwieszanych szczelnych i modułowych, robót malarskich farbami zmywalnymi i robót wykończeniowych: montaż narożników na ościeżach drzwiowych i odbojoporęczy na ścianach. Uwaga: Montaż dźwigu osobowego (ujęty w opracowaniu projektowym) w dobudowanym szybie windowym - nie będzie realizowany na tym etapie realizacji zadania. 1.2.2 Instalacje centralnego ogrzewania: - rozprowadzenie od istniejących pionów rur z tworzyw sztucznych (polipropylen 3) w warstwach posadzki, - montaż grzejników płytowych typ PV zasilanych od dołu w wykonaniu higienicznym i armatury (zawory i głowice termostatyczne), 1.2.3 Instalacje wodno-kanalizacyjne i ciepłej wody - ułożenie przewodów zimnej i ciepłej wody z rur z tworzyw sztucznych polipropylenu (typ 3) od istniejących pionów: w części korytarzowej w przestrzeni stropu budynku i stropu podwieszanego , w pomieszczeniach , w których montowane będą urządzenia i przybory sanitarne - w warstwach posadzek, - podłączenie do istniejących pionów kanalizacyjnych odpływów z urządzeń sanitarnych rurami PCV, - montaż urządzeń i armatury sanitarnej oraz wpustów podłogowych w węzłach sanitarnych. 1.2.4 Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - ułożenie w przestrzeni międzystropowej przewodów z blachy stalowej ocynkowanej - (kanały nawiewne i wywiewne) w remontowanych pomieszczeniach i podłączenie z wykonaną instalacją sprowadzoną do poziomu wysokiego parteru Uwaga: W trakcie realizacji I etapu została wykonana instalacja wentylacji na poddaszu, na drugim i pierwszym piętrze i częściowo na wysokim parterze. Zespoły wentylacyjne dla wysokiego parteru (centrale wentylacyjne) zamontowane są na poddaszu 1.2.5 Instalacje wewnętrzne gazów medycznych i sygnalizacji świetlno-akustycznej - ułożenie rur miedzianych w poziomie wysokiego parteru, w części korytarzowej w przestrzeni międzystropowej, a w pomieszczeniach podtynkowo na ścianach i podłączenie z istniejącymi pionami P1 i P2, - ułożenie przewodów elektrycznej sygnalizacji świetlno-sygnalizacyjnej równolegle z instalacjami gazów medycznych. Uwaga: Zakres nie obejmuje dostawy i montażu zestawów przyłóżkowych oraz osprzętu ruchomego - DOSTAWA INWESTORA 1.2.6 Instalacja przyzywowa optyczno-foniczna - ułożenie przewodów elektrycznych magistral pokojowej, łóżkowej w rurkach winidurowych układanych pod tynkiem na ścianach w pomieszczeniach oraz w przestrzeni międzystropowej korytarza, - montaż zasilacza 230, terminali pokojowych foniczno-optycznych interfejsów pacjenta, lamp czteromodułowych nad drzwiami sal chorych, centralki oddziałowej modułu odbiorczego w dyżurce pielęgniarskiej. 1.2.7 Instalacje elektryczne oświetleniowe, teletechniczne i komputerowe - montaż tablic piętrowych, - instalacja oświetlenia i siły, - instalacja komputerowa, - instalacja sygnalizacji pożaru. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja projektowa opracowana w zakresie robót budowlanych i branżowych - 7 opracowań wykonanych przez firmę TECHNOGAZY Usługi Techniczne inż. Elżbieta Seweryn - Pajura, z siedzibą: 35-330 Rzeszów, ul. Św. Rocha 254 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot - opracowanie z 2011 r. p.n. - Załączniki 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, Przedmiary robót - Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 oraz Projekty wykonawcze (Załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7) - stanowiące załączniki do SIWZ. 1.3. Informacje dodatkowe 1.3.1. Część robót na wysokim parterze: - roboty rozbiórkowe (wykucia, zerwanie posadzek, skucie tynków, demontaż instalacji sanitarnej i elektrycznej wraz z armaturą i osprzętem), - roboty montażowe: (część podciągów, piony instalacyjne), wykonano w trakcie realizacji I etapu w 2010 r. obejmującego remont pomieszczeń I i II piętra , klatek schodowych, strychu, dachu, dobudowę szybu windowego i budowę przewiązki, wykonanie przyłączy wod.-kan., c.o., elektrycznego i zagospodarowanie terenu przyległego. 1.3.2. Przed opracowaniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie - remont pomieszczeń wysokiego parteru jest ściśle powiązany z przeprowadzonym w 2010 r. remontem części budynku i oddanym do użytkowania dla potrzeb oddziałów szpitalnych. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 1.3.3. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - szpitalu. 1.3.4. Roboty winny być prowadzone w sposób zapewniający stały, bezpieczny dostęp dla pacjentów i obsługi oddziałów funkcjonujących w budynku (dojazd, wejście) do klatki schodowej i do windy. 1.3.5. Wszystkie prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby zminimalizować czas ich wykonania oraz zakłócenia w funkcjonowaniu szpitala. Harmonogram prac winien być tak ułożony, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócał funkcjonowanie oddziałów szpitalnych zlokalizowanych w budynku. 1.3.6. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi oraz organizację robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie oddziałów na I i II piętrze. 1.3.7. Zamawiający dopuszcza okresowe wyłączenia mediów, niezbędne i wynikające wyłącznie z wymogów technologicznych, w terminach wcześniej zgłoszonych i uzgodnionych z Zamawiającym. 1.3.8. W zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz projektami wykonawczymi. 1.3.9. Zamawiający informuje, iż wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych i estetyczno - wizualnych, gdyż stanowią one komplet plastyczny z punktu widzenia architektonicznego. 1.3.10. Zamawiający informuje, iż wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy. 1.3.11. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane oraz urządzenia winny być fabrycznie nowe i w I gatunku, spełniające obowiązujące normy w przedmiotowym zakresie. 1.3.12. Przed rozpoczęciem robót należy opracować plan BIOZ - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); 1.3.13. Materiały budowlane, niezbędne do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot nin. postępowania będą transportowane i składowane w sposób i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy. 1.3.14. Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi: a) przyjęcie placu budowy, zorganizowanie i wykonanie wielobranżowych robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych oraz warunkami pozwolenia na budowę, b) właściwe zabezpieczenie terenu (placu) robót budowlanych, c) przestrzeganie przepisów p.poż i bhp na terenie prowadzonych robót budowlanych, d) utrzymania porządku na remontowanej części obiektu i na terenie placu budowy, e) po zakończeniu realizacji zadania przywrócenie terenu wydzielonego na plac budowy do stanu pierwotnego, f) zagospodarowanie powstałych w trakcie realizacji zadania odpadów budowlanych i komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 36.000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ O/Przemyśl 15 2030 0045 1110 0000 0263 4840 z dopiskiem WADIUM - zadanie p.n. Przebudowa budynku nr 5/3493 oraz budowa przewiązki do budynku nr 2/3493 z zagospodarowaniem terenu przyległego - kontynuacja Wysoki Parter przy ul. Słowackiego w Przemyślu. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego, zaś dowód dokonania przelewu zostanie dołączony do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w opakowaniu zawierającym ofertę) nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób, trwale złączony z ofertą, zamawiający nie dokona jego zwrotu. Kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. W treści dokumentu stanowiącego wadium w postaci niepieniężnej, należy zagwarantować jego ważność w okresie związania z ofertą, a także uwzględnić okoliczności, w których gwarant/poręczyciel wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 7. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający dokona zwrotu wadium wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem pkt 21.4. Rozdziału 21. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zostanie zwrócone wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. nie złoży dokumentów lub świadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach