Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 1 Urzędu Miasta – w zakresie elewacji, pokrycia dachu i stolarki

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 1 Urzędu Miasta – w zakresie elewacji, pokrycia dachu i stolarki
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku głównego Urzędu Miasta Zduńska Wola przy ul. Złotnickiego 12 w Zduńskiej Woli. W zakres prac wchodzi: zeskrobanie istniejącej złuszczonej farby na elewacjach budynku, odbicie ewentualnych tynków odspojonych od muru, uzupełnienie zaprawą tynkarską miejsc po odbitych tynkach, zagruntowanie ścian, dwukrotne malowanie farbą silikonową elewacji zgodnie z kolorystyką, wymiana rur spustowych na nowe stalowe, wymiana parapetów zewnętrznych na nowe stalowe (w tym montaż parapetów przy wymienionej już stolarce pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego), wymiana istniejącej stolarki oraz drzwi wejściowych, wykonanie nowej okładziny schodów, docieplenie dachu, zerwanie istniejącego pokrycia z blachy, nabicie folii membranowej, kontrłat, łat i wykonanie nowego pokrycia z blachy oraz obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem, wykonanie wzmocnienia tynku na kominach, wykonanie odnowienia herbów znajdujących się na elewacji oraz kolumn przy schodach wejściowych. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego – zaleca się dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Kolorystyka okien, parapetów, drzwi wejściowych, oraz elewacji zewnętrznej zgodnie z pismem WUOZ z dnia 10.02.2017r. Terminy wymiany stolarki okiennej, a także drzwi wejściowych powinny być uzgadniane precyzyjnie dla każdego z pomieszczeń. Może zaistnieć konieczność pojedynczej wymiany niektórych okien. Po wymianie okien wykonać obróbki wewnątrz pomieszczeń i przywrócić do stanu poprzedniego. Stolarka okienna powinna nawiązywać do wymienionej stolarki Urzędu Stanu Cywilnego, niedopuszczalne jest aby różniła się pod względem formy, kształtu, kolorytu, struktury. Wykluczony jest montaż stolarki o innych proporcjach, odróżniającym się kształcie i grubościach profilu i ramy, słupków, nadproży, skrzydeł, ślemion, szprosów, ościeżnic, progów, uszczelek, okuć oraz akcesoriów dodatkowych. Wszelkie materiały mające wpływ na estetykę budynku należy uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem (kolorystykę okien, drzwi, parapetów, płytek, płyt granitowych, elewacji, pokrycia dachu itd.). Wszelkie przewody elektryczne biegnące po wierzchu elewacji należy wkuć w mur. Na schodach od strony elewacji południowo – wschodniej należy uzupełnić wymienić pęknięte płytki oraz listwy wykańczające. Na strychu zdemontować pozostałości po nieczynnej instalacji c.o. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót . Przedłożone przedmiary robót mogą być nie szczegółowe i mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte do przedmiaru elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 3. Podstawa wykonania robót: 1) Decyzja Pozwolenia na budowę nr AB.6740.1.571.2015 z dnia 5 lutego 2016r. wydana przez Starostę Zduńskowolskiego. 2) Pismo WUOZ-SI-A.5183.11.2017.KB z dnia 10.02.2017r. 3) Dokumentacja projektowa. 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Umowa o roboty budowlane 4. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające do wbudowania czy zainstalowania w budynkach użyteczności publicznej. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy szczegółowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w czynnym budynku użyteczności publicznej. Nie przewiduje się przerw w funkcjonowaniu Urzędu Miasta. 7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. 8. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: a) przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, b) materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, d) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: a)roboty rozbiórkowe, b)roboty drogowe, c)roboty związane z wykonaniem trawników, d)wycinka drzew. o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach