Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Bolesławcu przy ul. Żwirki i Wigury 12

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Bolesławcu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Bankowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 448 111 , fax. 756 448 111
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Bolesławcu Sp. z o.o.
    ul. Bankowa
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 448 111, fax. 756 448 111
    REGON: 23088951500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbsboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Bolesławcu przy ul. Żwirki i Wigury 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Bolesławcu przy ul. Żwirki i Wigury 12, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wykonaniem przyłączy, na działkach 426/23 i 426/22. 2.W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) Gruntowny remont wraz z przebudową wewnętrzną wraz z instalacjami opisanymi w załączonej dokumentacji projektowej, obejmujący między innymi: a) przebudowę klatki schodowej; b) wykonanie stropów żelbetowych w miejscu obecnie istniejącej klatki schodowej; c) przebudowę fragmentu dachu, docieplenie połaci oraz wymianę pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i rurami spustowymi; d) przebudowę wejścia do budynku; e) budowę wymiennikowni C.O. i kotłowni C.W. na parterze budynku f) wymianę instalacji wewnętrznych zimnej i ciepłej wody użytkowej, kanalizacji oraz instalacji elektrycznej i teletechnicznej; g) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, h) remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji termicznej ścian zewnętrznych. i) budowę dźwigu windowego osobowego; 2) wykonanie przyłączy wodno – kanalizacyjnych, energetycznego, gazowego i teletechnicznego; 3) zagospodarowanie terenu działki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa oraz projekt budowlany, wykonawcze wraz z informacją BIOZ, przedmiary robót, i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje całego zakresu robót określonych w pozwoleniu na budowę i dokumentacji projektowej. Część robót rozbiórkowych została wcześniej wykonana. Pozycje (4, 5, 6, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 20, 21, 27, 28, 29, 30, 31, 35, 36, 42, 43, 44, 45, 46, 50, 51, 57, 58, 59, 60, 61, 65, 66, 71, 72, 73, 74, 75) już wykonane, zostały wykreślone z przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ i nie należy brać ich pod uwagę, przy wycenie oferty. Jednocześnie należy uwzględnić zmiany naniesione kolorem niebieskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5a SIWZ; 3) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 5.2 SIWZ. 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 6.8. SIWZ: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pozostałe dokumenty, tj. wymienione w punktach 6.1 do 6.7 SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia” (Dz. U. z 2016 r. Poz. 1126). 3) wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania umowy kosztorysu („kosztorysu ofertowego”) opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej, o którym mowa w § 1 ust. 8a wzoru umowy; 4) wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w terminie do 15 dni od daty jej podpisania zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, o którym mowa w § 1 ust. 8b wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach