Przetargi.pl
Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
    ul. Malmeda 8 8
    15-440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
    REGON: 00233317700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www. mopr.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie (modernizacji) budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, położonego przy ul. Białej 13/33, na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1419, w obr. 11, znajdującym się w strefie ochronnej konserwatora zabytków, ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia magazynowe z częściowym podniesieniem posadzek, z budową doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej. 2. Zamówienie niniejsze stanowi I ETAP realizacji przebudowy (modernizacji) budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, położonego przy ul. Białej 13/33, a zakres robót do wykonania obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i uzupełniające, b) roboty ziemne, c) roboty murowe, d) izolacje zewnętrzne, e) wykonanie tynków i okładzin zewnętrznych, f) posadzki, g) stolarkę, h) roboty zewnętrzne, i) roboty instalacyjne elektryczne w zakresie demontażu, j) roboty sanitarne zewnętrzne, w tym roboty rozbiórkowe i roboty instalacyjne w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej oraz przyłącza do sieci kanalizacja deszczowa. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wytyczenia geodezyjnie obiektów w terenie oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującą położenie obiektów i urządzeń budowlanych na gruncie, na własny koszt. 4. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają: a) projekt budowlany, z wyłączeniem robót należących do II etapu realizacji przebudowy (modernizacji) budynku MOPR przy ul. Białej 13/33, tj. - robót rozbiórkowych i uzupełniających w zakresie rozbiórki posadzek betonowych w pomieszczeniu schronu na szer. 50cm od ścian konstrukcyjnych), - izolacji, w zakresie: wykonania izolacji (przepony) poziomej ścian fundamentowych zewnętrznych i wewnętrznych metodą ciśnieniową dwurzędową oraz w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej na połączeniu ścian i posadzek wewnętrznych z elastycznych zapraw 2mm, z gruntowaniem, - wykonania tynków renowacyjnych ścian wewnętrznych , przetarcia tynków sufitu, obłożenia ścian węzła sanitarnego płytkami glazury na całej wysokości, -wykonania posadzek w zakresie: wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, ułożenia posadzki z płytek gres antypoślizgowych, ułożenia cokołu z płytek gres, montażu włazu szczelnego nad studzienką kanalizacji sanitarnej-klatka schodowa, - stolarki w zakresie osadzenia drzwi zewnętrznych stalowych ocieplonych w ściance szczytowej oraz drzwi i ościeżnic wewnętrznych, - robót malarskich w zakresie gruntowania malowania sufitów oraz malowania ścian, - robót zewnętrznych w zakresie: schodów zewnętrznych i ścianki oporowej w szczycie budynku, wykończenia ścian tynkiem mozaikowym oraz w zakresie odtworzenia schodów zewnętrznych na płycie żelbetowej, - robót sanitarnych wewnętrznych, - robót elektrycznych innych niż roboty elektryczne demontażowe (oprócz demontażu skrzynek i rozdzielni elektrycznych), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 6 W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, dostaw i usług, nie przekraczające jednak 30% wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r., Nr 92,poz.881 z późn. zm.), - materiały powinny być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości. b) Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad. c) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. d) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. e) Wykonawca udzieli minimum 4- letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia, f) Wykonawca rozszerzy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 4 lat od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego robót. g) Wszystkie roboty wykonywane będą na czynnym, funkcjonującym obiekcie. h) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, i) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wniesienie wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział Białystok, konto nr 80 1240 5211 1111 0010 3558 0660 przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach