Przetargi.pl
Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie".

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291 , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku MDK w Człuchowie oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku. Budynek jest obecnie użytkowany, pełni ważne funkcje społeczne. BRANŻA BUDOWLANA: Budynek MDK został wybudowany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły ceramicznej. Ściany piwnic betonowe, wylewane na mokro. Poddasze budynku nieużytkowe. Budynek jest przykryty dachem dwuspadowym i kopertowym krytym blachodachówką. Charakteryzuje się rytmicznym podziałem okiennym i skromnością detalu architektonicznego. Bardzo ważnym elementem wyrazu budynku jest 9-elementowa płaskorzeźba zlokalizowana na ścianie południowej budynku, od strony ul. Traugutta – do zachowania. Budynek jako całość pełnić ma dwie współistniejące funkcje. Pierwsza, przeważająca to Centrum Rodziny. Druga, to Miejski Dom Kultury. W budynku znajdą się też przestrzenie wspólne – to przede wszystkim komunikacja. Do budynku prowadzi obecnie 5 wejść, 2 od strony ul. Traugutta schodami na niski oraz wysoki parter, 3 z tyłu budynku po schodach w dół na niski parter, w górę na wysoki parter oraz do pomieszczeń na wysokości sceny. Rozwiązanie projektowe przewiduje: - likwidację wejścia na poziom sceny, - przebudowę wejść z tyłu budynku dostosowując je do obowiązujących przepisów, - przebudowę głównego wejścia od strony ulicy Traugutta, - przebudowę wewnętrznej klatki schodowej tworząc kolejne główne wejście z poziomu terenu. Jednocześnie dziedziniec przed wejściem ma pełnić funkcję „przedłużenia” hallu budynku – nie tylko w wymiarze użytkowym (poprzez przeniesienie części działalności na zewnątrz), ale również estetycznym. Zaprojektowano zagospodarowanie działki tak, aby dziedziniec nawiązywał do architektury budynku, a jego wysoki standard wykonania podnosił rangę obiektu. Niski parter planuje się w całości przeznaczyć na Centrum Rodzin z głównym wejściem od zachodniej strony budynku. Planuje się podzielić kondygnację funkcjonalnie na 3 części: centrum rodzin, placówkę wsparcia oraz centrum usług opiekuńczych poprzez przebudowę komunikacji w ten sposób, aby mogły funkcjonować jednocześnie lub oddzielnie. Główne ciągi komunikacyjne mają zostać zachowane. Dostosowano szerokość przejść oraz wyjść ewakuacyjnych do przepisów przeciwpożarowych. Podstawowa komunikacja pionowa pomiędzy kondygnacjami zapewniona ma zostać przez przebudowę istniejącej klatki schodowej. Zaprojektowano też urządzenia techniczne do komunikacji pionowej pomiędzy kondygnacjami dla osób niepełnosprawnych i seniorów (dźwig osobowy, platforma przyschodowa). Zapewnienie warunków dla niepełnosprawnych: Z uwagi na ważną funkcję społeczną projektowanego obiektu, dokonano wszelkich starań, aby budynek był przyjazny osobom niepełnosprawnym, dzieciom oraz seniorom: ­- Drzwi wejściowe do budynku i ogólnodostępnych pomieszczeń użytkowych - wymiary w świetle ościeżnicy równe co najmniej 90 cm. Drzwi nie posiadają progów. ­- W obrębie ogólnodostępnych pomieszczeń zaprojektowano toalety dla osób niepełnosprawnych z przestrzenią manewrową o wymiarach co najmniej 1,5x1,5 m, z wyposażeniem sanitarnym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych oraz uchwytami ułatwiającymi korzystanie z nich. ­- Dźwig osobowy zaprojektowano tak, aby zatrzymywał się na każdej z dostępnych kondygnacji: niski parter, przyziemie, wysoki parter, poddasze (4 przystanki) oraz dojścia z trzech stron. ­- Przy schodach wewnętrznych w pomieszczeniu komunikacji (nr 0.5) zaprojektowano platformę schodową dla osób niepełnosprawnych. Zagospodarowanie terenu wokół MDK: Planowane jest zagospodarowanie terenu wokół przebudowywanego budynku. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę istniejących utwardzeń, wykonanie nowych wraz z podbudowami, wycięcie krzewów i nasadzenie nowej zieleni niskiej, wykonanie nowych miejsc parkingowych, obniżenie terenu przy wejściu do budynku, rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych frontowych i tylnych oraz budowę nowych, montaż elementów małej architektury typu ławki, donice, tablica informacyjna, pojemniki na odpady, montaż stojaków rowerowych, wykonanie osłony śmietników, demontaż i montaż metalowego ogrodzenia z bramami i wykonanie nowych. ­- Konstrukcja nawierzchni drogi wewnętrznej, parkingów i dojazdów i placów manewrowych - kostka brukowa/płyty brukowe/ażurowe 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C50/30 20 cm, warstwa mrozoochronna C1,5/2 <4Mpa 20cm. Jako ogranicznik nawierzchni drogi dojazdowej projektuje się krawężniki betonowe 15x30x100 cm wystające ponad nawierzchnię. Krawężnik ułożony na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. ­- Konstrukcja nawierzchni chodników (szer. 150 cm) - płyty chodnikowe 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C50/30 20 cm, warstwa mrozoochronna C1,5/2 <4Mpa 20cm. Jako ogranicznik nawierzchni chodników projektuje się obrzeża betonowe 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. ­- Konstrukcja nawierzchni utwardzenia przed wejściem - płyty granitowe chodnikowe 3 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C50/30 20 cm, warstwa mrozoochronna C1,5/2 <4Mpa 20cm. ­- Na wjeździe do części służbowej przewidziano bramę stalową, dwuskrzydłową, automatyczną z siłownikami oraz furtką stalową zamykaną na przejściu chodnika prowadzącego na zaplecze. ­- W obrębie zaplecza budynku, przewidziano osłonę śmietnikową umożliwiającą ustawienie typowego pojemnika kołowego na śmieci o pojemności l,lm3 (wym. w rzucie ~ 1400 x 1100mm). BRANŻA SANITARNA: W ramach przebudowy wykonane zostaną wewnętrzne instalacje: wodociągowe - wody ziemnej, ciepłej i wewnętrzna instalacja hydrantowa, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz zewnętrzne - kanalizacja deszczowa. Kanalizację deszczową zaprojektowano jako jeden układ. Odprowadzenie ścieków deszczowych spływających z dachu projektuje się przewodami deszczowymi z rur litych PVC. Od poszczególnych rur spustowych zaprojektowano przykanaliki z rur litych PVC Odprowadzenie wód opadowych nastąpi do nowobudowanej sieci kanalizacji deszczowej, poprzez osadnik zawiesiny mineralnej i separator substancji ropopochodnych. Budynek zasilany będzie w wodę z istniejącego przyłącza wodociągowego. Rozprowadzenie zimnej wody projektuje się przewodem polietylenowym z rur wielowarstwowych prowadzonych w posadzce i bruzdach ściennych. Ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie za pomocą przepływowych podgrzewaczy wody. Projektuje się 3 hydranty przeciwpożarowe wewnętrzne DN 25 mm z wężem półsztywny. Hydranty umieszczone zostaną w szafkach hydrantowych wewnętrznych. Szafki wyposażone będą w zawór hydrantowy ZH-25 mm, prądownicę PWH 25 mm oraz wąż tłoczny półsztywny. Projektowaną instalację przeciwpożarową stanowi oddzielny pion zasilany z przyłącza wodociągowego DN80; z niego dostarczana jest również woda na cele bytowe, w związku z czym jest wymagane zastosowanie zaworu pierwszeństwa. Na przewodzie zasilającym hydranty zastosowano zawór antyskażeniowy. Instalacja p. poż. wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych. Instalacja hydrantowa będzie pracowała jako nawodniona. Ścieki socjalno–bytowe z pomieszczeń budynku odprowadzane będą jednym istniejącym wyjściem do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Na zakończeniach przewodów odpływowych piony odpowietrzające z wywiewkami wyprowadzonymi ponad połać dachową. Projektuje się rozdzielnie c.o. w budynku na dwa układy: MDK i CR z obiegami grzewczymi grzejnikowymi z podmieszaniem zaworami trójdrogowymi sterowane regulatorem pogodowym, układami pompowymi elektronicznymi typu UPE oraz obiegi grzewcze do central wentylacyjnych wyposażone w układy pompowe z pompami elektronicznymi typ UPE, sterowanie centralami według układem na wyposażeniu central wentylacyjnych. Jako elementy grzejne zastosowano grzejniki płytowe stalowe i grzejniki łazienkowe. Węzeł cieplny będzie przebudowany i dostosowany do potrzeb cieplnych. Przebudowę projektuje się jako układ wymiennikowni pośredni o parametrach: -strona pierwotna -130/70°C, PN 16, -strona wtórna c.o. -90/70°C, W celu zapewnienia wentylacji projektuje się trzy centrale wentylacyjne. Kanały mocowane do elementów konstrukcyjnych budynku za pomocą zawiesi z wkładką antywibracyjną. Centrale połączone z agregatami chłodniczymi przewodami freonowymi. BRANŻA ELEKTRYCZNA: Projektuje się demontaż rozdzielnicy R-G oraz montaż nowej rozdzielnicy, w której zainstalowany zostanie wyłącznik główny z wyzwalaczem prądu roboczego (zamiast istniejącego wyłącznika bez możliwości wyzwalania), wyzwalany poprzez przeciwpożarowe wyłączniki prądu PWP zamontowane przy wejściach głównych do obiektu. Obwody oświetleniowe zasilono z projektowanej rozdzielnicy R-G oraz rozdzielnic piętrowych. W sanitariatach oraz pomieszczeniach wilgotnych zaprojektowano oprawy oświetleniowe szczelne. Przewody zasilające oprawy oświetlenia ogólnego należy instalować pod tynkiem. Do oświetlenia awaryjnego zaprojektowano dedykowane oprawy awaryjne LED z możliwością monitorowania. W korytarzach zastosowano oprawy z optyką korytarzową. Wszystkie oprawy muszą posiadać min. 1-godzinną funkcją podtrzymania świecenia. Dodatkowo zaprojektowano oprawy kierunkowe LED z piktogramami podświetlone od środka z 1-godzinną funkcją podtrzymania. Na zewnątrz przy wejściach do obiektu oprawy awaryjne LED przystosowane do pracy na zewnątrz z 1-godzinną funkcją podtrzymania. Instalację gniazd wtykowych 1-fazowych zasilane przewodem YDYpżo 3*2,5mm2 pod tynkiem, lub w przestrzeni sufitów podwieszanych. Należy zastosować gniazda wtykowe podtynkowe z uziemieniem. W pomieszczeniach wilgotnych zastosować gniazda szczelne. Zasilanie obwodów gniazd wtykowych 1-fazowych odbywać się będzie z projektowanych rozdzielnic. W obiekcie zainstalowana jest instalacja strukturalna oraz telefoniczna, którą należy zdemontować. Zaprojektowano wykonanie nowej sieci strukturalnej. Wymagania i główne założenia dotyczące systemu okablowania strukturalnego: ­- Projektuje się rozwiązanie, które ma pochodzić od jednego dostawcy systemu okablowania strukturalnego i być objęte jednolitą i spójną gwarancją systemową, gwarancją parametrów łącza/kanału oraz gwarancją wieczystą aplikacji, na okres minimum 25 lat obejmując wszystkie elementy pasywne toru transmisyjnego. ­- Wymaga się, aby 25-letnia gwarancja była standardowym elementem oferowanego systemu i nie może być oferowana „specjalnie dla tej inwestycji” przez wykonawcę, dostawcę, dystrybutora, a nawet przez producenta. ­- Wszystkie podsystemy, tj. system okablowania logicznego muszą być opracowane (tj. zaprojektowane, wykonane i wdrożone do oferty rynkowej) przez producenta jako kompletne rozwiązania, celem uzyskania maksymalnych zapasów transmisyjnych (marginesów pracy). Niedopuszczalne jest stosowanie rozwiązań składanych od różnych dostawców komponentów (różne źródła dostaw kabli, modułów gniazd RJ45, paneli, kabli krosowych, itd). W obiekcie projektuje się instalację teletechniczną, która wykonana będzie jako ekranowana sieć okablowania strukturalnego klasy E (komponenty minimum kategorii 6), poprowadzona kablem o paśmie przenoszenia 250MHz. Konfiguracja logiczna sieci w systemie gwiazdy lub hierarchicznej gwiazdy. Kable należy zakończyć na ekranowanych panelach kategorii 6. Panel powinien posiadać 24 porty i wysokość 1U. Przejścia przewodów przez elementy oddzieleń przeciwpożarowych należy wykonać jako przepusty o odpowiedniej odporności ogniowej. Gniazda abonenckie wykonać w oparciu o ekranowane moduły kategorii 6 mocowane w odpowiednich adapterach dopasowanych do zamontowanych koryt kablowych. Główny Punkt Dystrybucyjny stanowi istniejąca szafa stojącą o wysokości 42U i głębokości 800mm, przeznaczone do montażu osprzętu pasywnego jak i aktywnego. Należy przewidzieć wymianę patchpaneli na kategorię 6. Istniejące gniazda telefoniczne i przewody należy zdemontować. Do zasilania telefonów wykorzystane zostaną przewody okablowania strukturalnego. W sekretariacie zainstalowana zostanie centrala telefoniczna. Z centrali wyprowadzić należy przewód YTKSY 25x2x0,5mm2 i wprowadzić do GPD. Kabel należy „rozszyć” na patchpanelu kat. 3. Należy odpowiednio skrosować gniazda wykorzystywane do instalacji telefonicznej. Jako system ochrony od porażeń przyjęto w projektowanym obiekcie szybkie wyłączenie zasilania w układzie TN-S przez zastosowanie wyłączników różnicowoprądowych bezpośredniego działania. Styki ochronne gniazd wtykowych, obudowy metalowe osprzętu elektrycznego oraz oprawy oświetleniowe połączyć z przewodami ochronnymi PE. Z uziomu otokowego wyprowadzić należy płaskownik FeZn 25x4 mm i przyłączyć do głównej szyny wyrównawczej GSW w R-G. W pomieszczeniu węzła cieplnego należy zainstalować miejscową szynę wyrównawczą, którą również należy przyłączyć do uziomu fundamentowego oraz do GSW przewodem LgY 16mm2. Do szyn wyrównawczych należy przyłączyć przewodem LgY 6mm2 metalowe rury i inne części przewodzące mogące przenieść obcy potencjał do budynku. W łazienkach wykonać miejscowe połączenia wyrównawcze za pomocą przewodu LgY 6mm2, które należy przyłączyć do GSW przewodem LgY 6mm2. Jako ochronę przeciwprzepięciową zaprojektowano zainstalowanie ochronników przepięciowych w rozdzielnicy RG. Będzie to zintegrowany ochronnik klasy B + C typu SPN801. Ochronnik ten stanowić będzie ochronę przed przepięciami łączeniowymi i atmosferycznymi oraz przed bezpośrednim działaniem prądów piorunowych i jego zadaniem będzie ograniczanie przepięć do poziomu mniejszego niż 1,5kV. Należy wykonać instalację ochrony odgromowej. Na dachu wykonać siatkę zwodów poziomych niskich. Zwody ułożyć na uchwytach zgodnie z rysunkiem. Jako przewody odprowadzające i zwody niskie zastosować drut FeZn fi 8mm, natomiast przewody uziemiające FeZn 30x4mm. Przewody odprowadzające ułożyć w rurkach izolacyjnych pod warstwą izolacji termicznej. Złącza kontrolne wykonać na elewacji budynku. Od złącz kontrolnych do uziomu otokowego ułożyć płaskownik FeZn 30x4mm. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie””. Numer referencyjny postępowania – RI.271.09.2019 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwa rancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.09.2019 „Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”” 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach