Przetargi.pl
Przebudowa budynku Masztalarni w Goraju Zamku na potrzeby Leśnego Kompleksu Promocyjnego „Puszcza Notecka” i Regionalnego Ośrodka Edukacji Leśnej – budowa ekspozycji wystawowych i prezentacji tematów przyrodniczo-leśnych w Salach Wystawienniczych

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, Krucz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 551 825 , fax. 672 551 878
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
    Krucz 28
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 672 551 825, fax. 672 551 878
    REGON: 57006441200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Masztalarni w Goraju Zamku na potrzeby Leśnego Kompleksu Promocyjnego „Puszcza Notecka” i Regionalnego Ośrodka Edukacji Leśnej – budowa ekspozycji wystawowych i prezentacji tematów przyrodniczo-leśnych w Salach Wystawienniczych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – budowa ekspozycji wystawowych i prezentacji tematów przyrodniczo-leśnych w Salach Wystawienniczych 2. Wykonawstwo robót budowlanych obejmuje wszystkie niezbędne materiały oraz prace konieczne do budowy i prawidłowego uruchomienia wszystkich elementów ekspozycji wystawienniczych. 3. Wszelkie konstrukcje, tapety, parawany, maskownice, modele roślin, preparaty roślin, drzew oraz materiały użyte do wytworzenia ukształtowania terenu powinny być pokryte lub nasączone preparatem ogniochronnym posiadającym aprobatę techniczną Instytutu Techniki Budowlanej oraz posiadające atesty Zakładu Toksykologii Środowiskowej i Atestu Zakładu Higieny Komunalnej. Klasa reakcji na ogień wg PN-EN 13501-1 + A1: 2010 zabezpieczonych elementów powinna wynosić Bn-sl. 4. Zaciemnienie istniejących okien winno być wykonane w sposób umożliwiający demontaż zaciemnienia bez znaczących uszkodzeń. 5. Strona tylna zaciemnień - maskownic widoczna przez okno na zewnątrz budynku musi być we wszystkich okna w jednakowym kolorze wkomponowanym w elewację budynku. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie materiały merytoryczne: teksty (opisy), zdjęcia, materiały ilustracyjne oraz inne informacje do zaprezentowania ich w gablotach lub na tablicach w Holu Głównym. Wyżej wymienione materiały i informacje Wykonawca przetworzy i opracuje tak, aby stanowiły spójną całość z innymi elementami wystawienniczo-prezentacyjnymi. Propozycja (projekt, wizualizacja graficzna) prezentacji tych materiałów opracowana przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego. 7. Każde ewentualne odstępstwo od założeń projektowych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wykonanie dermoplastów zwierząt łownych w całości (tusza + preparowanie u preparatora, zgodnym z założeniami projektowymi + w przypadku osobników męskich: jeleń-byk, daniel-byk, sarna-kozioł, poroże) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku dermoplastów zwierząt łownych posiadających poroże (jeleń-byk: dziesiątka/dwunastak, sarna-kozioł: szóstak, daniel-byk: łopatacz/półłopatacz) należy wykonać przed preparowaniem min. 3 zdjęcia tego poroża w różnych ujęciach i przesłać do akceptacji Zamawiającemu. 9. Wykonanie dermoplastów okazów chronionych (m.in. ptaków i ssaków) a) Obowiązki Zamawiającego: - przekazanie Wykonawcy okazów z siedziby Zamawiającego - powiadamianie Wykonawcy o posiadanych okazach do preparowania. b) Obowiązki Wykonawcy: - odebranie z siedziby Zamawiającego okazów, - spreparowanie okazów w układzie zgodnym z założeniami projektowymi, - dostarczenie i zamontowanie okazów w Sali Wystawienniczej. 10. Wykonanie nagrań (m.in. odgłosy ptaków, ssaków i innych oraz lektora) leży po stronie Wykonawcy. Tekst, który będzie mówił lektor – przedstawiając treści ujęte m.in. w dioramach wymaga przed nagraniem akceptacji Zamawiającego. 11. W ramach oferowanej ceny Wykonawca powinien przewidzieć koszty gwarancji. Gwarancją muszą być objęte wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.); 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: BGŻ PNB PARIBAS Nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000 0078 6700 z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa Masztalarni – Ekspozycja wystawiennicza” w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego, tak aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 6. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz zobowiązywać do zapłaty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wystąpienia co najmniej jednego przypadku powodującego zatrzymanie wadium przez zamawiającego określonego w ustawie, a także obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach