Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczo-mieszkalnego z przeznaczeniem na mieszkanie i kancelarie leśnictw Daniel i Głuszec

Nadleśnictwo Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. M. Brody
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 616 , fax. 757 322 421
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bolesławiec
    ul. M. Brody
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 616, fax. 757 322 421
    REGON: 93102388828001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL LP Nadleśnictwo Bolesławiec

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczo-mieszkalnego z przeznaczeniem na mieszkanie i kancelarie leśnictw Daniel i Głuszec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa budynku gospodarczo-mieszkalnego z przeznaczeniem na mieszkanie i kancelarie leśnictw Daniel i Głuszec.” 2.Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Kliczków 10 59-724 Osiecznica, gm. Osiecznica, Dz. Nr 106/469. Teren inwestycji znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie zabytkowego zamku w Kliczkowie na terenie parku pałacowego wpisanego do rejestru zabytków pod nr. A/5669/716/J. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Przebudowa budynku gospodarczo-mieszkalnego- Podstawowy zakres robót: • Wymiana stolarki okiennej • Wymiana stolarki drzwiowej • Ocieplenie poddasza, oraz ścian budynku • Wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, oraz rynien i rur spustowych • Likwidacja zewnętrznej klatki schodowej • Wykonanie wewnętrznej klatki schodowej • Wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych • Montaż pompy ciepła • Roboty murarskie, tynkarskie i malarskie na parterze budynku • Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych 2) Zagospodarowanie terenu- Podstawowy zakres robót: Wykonanie trawnika przez humusowaniem wraz z obsianiem mieszanką traw 3) Budowa chodnika- Podstawowy zakres robót: • Wykonanie chodnika przez rozbiórkę wylewki betonowej, oraz ułożenie obrzeży betonowych i nowej nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce z piasku 4) Budowa miejsca postoju pojazdów wraz z utwardzeniem terenu- Podstawowy zakres robót: • Ułożenie obrzeży betonowych, oraz utwardzenie nawierzchni przy użyciu kruszywa łamanego 5) Budowa ogrodzenia- Podstawowy zakres robót: • Demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki, oraz montaż nowego ogrodzenia (wraz z furtką i bramą) ze sztachet drewnianych mocowanych do łat stalowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej – załącznik nr 8 do SIWZ, oraz w przedmiarze robót – załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 000 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych i 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP Paribas S.A. Nr konta 68 2030 0045 1110 0000 0082 4060 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zamówienia) 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 6.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 7.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 pkt 1 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 Pzp. 10.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. Formularz ofertowy składają wszyscy Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu. 2)Potwierdzenie wniesienia wadium. Potwierdzenie wniesienia wadium składają wszyscy wykonawcy wraz ofertą. 3)Kosztorys ofertowy (ceny jednostkowe wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót wraz z tabelą wartości elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, oraz przyjętymi stawkami podatku VAT. Kosztorys ofertowy składa jedynie wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wskazanym przez zamawiającego - nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez zamawiającego do wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach