Przetargi.pl
„Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu”.

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-026 Białystok, ul. Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 8696018, 85 7415797 , fax. 85 7328221
  • Data zamieszczenia: 2016-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
    ul. Słonimska 1
    15-026 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 8696018, 85 7415797, fax. 85 7328221
    REGON: 102112200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku biurowego, przebudowie budynku garażowego oraz rozbiórce budynku garażowego i gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu. UWAGA: budynek biurowy i garaże są nieużytkowane. 1) Przebudowa istniejącego budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce numer ewidencyjny gruntu: 864, obręb: 17-Bojary, przy ul. J. K. Branickiego 9 w Białymstoku, obejmuje między innymi: a) przebudowę budynku biurowego wraz z instalacjami wewnętrznymi; b) przebudowę z rozbudową doziemnej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej przy budynku biurowym (na dz. 864); c) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym (ZR2), o pojemności 20 m3 (na dz. 864); d) budowę (wewnętrznej i zewnętrznej) instalacji drenażu opaskowego budynku biurowego,z odprowadzeniem wody do projektowanej przepompowni (PWD) i odprowadzeniem wód do istniejącej kanalizacji deszczowej (na dz. 864); e) budowę doziemnej zewnętrznej instalacji klimatyzacyjnej, doprowadzającej przewody chłodnicze do projekt. 5. jednostek zewnętrznych klimatyzatorów (na dz. 864); f) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji wody, na odcinkach od zbiorników retencyjnych (ZR1, ZR2) do zewnętrznych punktów poboru wody [na dz. 864]; g) budowa doziemnej zewnętrznej zapomiarowej instalacji energetycznej nN 0,4 kV, zasilającej przepompownie wód i projektowane jednostki zewnętrzne klimatyzatorów (na dz. 864); h) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji: wody zimnej, c.o., zapomiarowej instalacji elektroenergetycznej 0,4 kV kablowej (zasilającej budynek garażowy), na odcinku od budynku biurowego do budynku garażowego (na dz. 864); i) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji: kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym (ZR1), o pojemności 8,20 m3, budynku garażowego, j) budowę ogrodzenia działki nr ewid. gr. 864 (na dz. 864), w linii rozgraniczającej z działkami nr ewid. gr. 865/3, 869 i 872/8 – ogrodzenie o wysokości do 2,20 m. Nie planuje się zmian w usytuowaniu istniejącej zabudowy na działce numer ewidencyjny gruntu: 864 i części dz. 891 (pas drogowy ul. J. K. Branickiego) w Białymstoku. Szczegółowy zakres planowanych robót budowlanych przebudowy budynku biurowego znajduje się w projektach budowlanych i wykonawczych wszystkich branż. 2) Budynek biurowy: Projektowana przebudowa, na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku – bez zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego – wymaga między innymi wykonania robót budowlanych: a) demontaż pozostałego starego wyposażenia pomieszczeń, w tym: zabudów meblowych i urządzeń wraz z osprzętem w pomieszczeniach budynku; b) przebudowa istniejących pomieszczeń, poprzez rozbiórkę istniejących ścian działowych wewnętrznych wraz z okładzinami i budowę nowych ścianek działowych; c) budowa nowego szybu dźwigu osobowego (przystosowanego dla osób niepełnosprawnych) wraz z przebudową wejścia głównego do budynku (od ul. J. K. Branickiego); d) zamurowania zbędnych otworów i wnęk, wykonanie nowych wnęk technicznych, w istniejących murach wewnętrznych; e) wykonanie nowych otworów drzwiowych i poszerzenie światła otworów drzwiowych (ewakuacyjnych); f) montaż elementów wydzieleń przeciwpożarowych i systemu oddymiania klatki schodowej; g) rozbiórka istniejących schodów do piwnicy i uzupełnienie stropu, w miejscu po rozebranych schodach, w celu zapewnienia drogi ewakuacyjnej (z parteru na zewnątrz budynku); h) budowa nowych schodów (z parteru do piwnicy); i) wymiana stropu (nad II piętrem); j) sprawdzenie drożności i udrożnienie, przez oczyszczenie, kanałów wentylacji grawitacyjnej istniejących w ścianach murowanych i budowa (uzupełnienie) brakujących kanałów i kominów wentylacji grawitacyjnej; k) wymiana i uzupełnienie podłóg betonowych na gruncie wraz z izolacją przeciw wilgoci i wodzie gruntowej, wymiana wszystkich podłóg na stropach wraz z wymianą i uzupełnieniem izolacji oraz wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach; l) wymiana i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, okładzin ściennych wewnętrznych i prac malarskich we wnętrzach; m) zabezpieczenie przeciwpożarowe drewnianych konstrukcji istniejącego stropu nad III piętrem, za pomocą środków impregnujących i przeciwpożarowej zabudowy sufitowej poddasza (z płyt gipsowo-kartonowych, w klasie odporności ogniowej REI 60), z izolacją wełną mineralną; n) uzupełnienie ubytków i naprawy po planowanych robotach instalacyjnych (po przebudowie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych); o) wymiana wewnętrznej stolarki i ślusarki drzwiowej (m.in. na przeciwpożarowe) oraz wymiana wyłazu na strych [ze składaną drabiną]; p) wymiana zewnętrznych betonowych studzienek podokiennych na nowe; q) wymiana wszystkich okien w piwnicy budynku oraz okien zewnętrznych od strony ul. J.K. Branickiego na nowe; r) wymiana wszystkich parapetów okiennych; s) montaż nowych sufitów podwieszonych, na parterze oraz na I i II piętrze. Ponadto projektowana jest wymiana i przebudowa wszystkich instalacji wewnętrznych w budynku biurowym rozbiórka i budowa nowych wewnętrznych instalacji sanitarnych (wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, z wyłączeniem części c.o., klimatyzacji), wentylacji grawitacyjnej (ze wspomaganiem mechanicznym) oraz nowych instalacji elektrycznych (zasilającej, oświetleniowej) i teletechnicznych, z niezbędnym osprzętem, we wszystkich pomieszczeniach budynku. 3) Budynek garażowy Projektowana przebudowa istniejącego budynku garażowego – na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku – wymaga między innymi wykonania robót budowlanych: a)demontaż starego wyposażenia pomieszczeń, w tym demontaż: zabudowy meblowej, urządzeń wraz z osprzętem i stolarki drzwiowej wewnętrznej, we wszystkich pomieszczeniach; b)demontaż krat stalowych (4 szt.), istniejących na elewacjach zewnętrznych oraz zewnętrznej stolarki budowlanej: okien (3 szt.) i (7 szt.) drzwi (w osiach: „B” i „2” budynku); c)zamurowania istniejących, zbędnych otworów okiennych w ścianie szczytowej (w osi „B” budynku); d)rozbiórka istniejących wewnętrznych instalacji wraz z osprzętem; e)rozbiórka istniejącego dachu (o konstrukcji drewnianej), a następnie stropu (typu Kleina, na belkach stalowych), podciągów i słupów w budynku; f)rozbiórka istniejących ścian wewnętrznych i ścianek działowych z okładzinami; g)rozbiórka istniejących posadzek, podłóg betonowych na gruncie oraz kanału rewizyjnego do napraw samochodów; h)przebudowa ściany frontowej (w osi „2” budynku), polegająca na wykonaniu: fundamentów, nowych poszerzonych otworów drzwiowych z nadprożami ocieplonej ściany trójwarstwowej zewnętrznej; i)przebudowa zwieńczenia ściany zewnętrznej (w osi „1” budynku), polegająca na wykonaniu: nowych wieńców żelbetowych, przemurowaniu części ściany wraz z uzupełnieniem brakujących przewodów wentylacji grawitacyjnej; j)odbudowa dachu płaskiego, jednospadowego (o konstrukcji drewnianej) wraz z pokryciem (nową blachę płaską stalową ocynkowaną, powlekaną, łączoną na rąbek stojący), z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi; k)wymiana tynków zewnętrznych, wykonanie nowych tradycyjnych tynków cementowo-wapiennych i kolorystyki elewacji zewnętrznych; l)wymiana z uzupełnieniem izolacji pionowych i poziomych, zabezpieczających mury konstrukcji budynku przeciw wilgoci i wodzie gruntowej; ł)wykonanie nowych podłóg betonowych na gruncie wraz z izolacją przeciw wilgoci i wodzie gruntowej oraz izolacją termiczną; m)budowa nowych, murowanych ścianek działowych pomieszczeń garażu; n)docieplenie istniejących ścian zewnętrznych budynku (od wewnątrz); o)wymiana i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych oraz okładzin (z płytek ceramicznych) w pomieszczeniach; p)wykonanie w pomieszczeniach nowych posadzek przemysłowych (posadzek epoksydowych i posadzek z płytek ceramicznych); r)zabezpieczenie przeciwpożarowe projekt. konstrukcji drewnianej, nowego dachu, za pomocą środków impregnujących i przeciwpożarowej zabudowy sufitowej poddasza z płyt gipsowo-kartonowych [w klasie odporności ogniowej REI 30] wraz z izolacją termiczną wełną mineralną; s)wykonanie prac malarskich we wnętrzach; t)montaż nowych (5 szt.) bram garażowych segmentowych oraz (2 szt.) drzwi zewnętrznych, izolowanych termicznie. Ponadto wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych w budynku garażowym tj. budowa nowych instalacji sanitarnych (wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, c.o.), wentylacji grawitacyjnej oraz nowych instalacji elektrycznych (zasilającej, oświetleniowej), z niezbędnym osprzętem, we wszystkich pomieszczeniach. 4) Rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Budynek garażowy do rozbiórki: Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony dwunawowy, przykryty dachem dwuspadowym ze spadkiem ukształtowanym w kierunku do frontu budynku i w kierunku tylnej ściany, wykonany w konstrukcji drewnianej szkieletowej; poszycie ścian z desek gr. 2,2-2,5cm z wyjątkiem ściany tylnej, którą wykonano jako murowaną z bloczków wapienno-piaskowych gr. 12cm. Dach krokwiowy belkowy, oparty na ścianach podłużnych zewnętrznych oraz na płatwi kalenicowej i słupach drewnianych. Rozstaw słupów max co 440cm. Krokwie o przekroju 10x12cm w rozstawie co 70cm. Część krokwi jest spróchniałych. Poszycie dachu wykonano z desek. Słupy wykonano z krawędziaków 5x10cm. Do tylnej ściany przylega ściana murowana o grubości 12cm i wysokości ok. 2,0m z cegieł wapienno-piaskowych. Budynek posadowiono na ławach i stopach fundamentowych. Posadzki wykonano jako betonowe. Pokrycie dachu wykonano z papy. Do budynku garażowego przylega budynek gospodarczy w konstrukcji drewnianej, przeznaczony do wyburzenia. Podstawowe wymiary budynku garażowego: - długość : 15,00m, szerokość : 8,40m, wysokość : 3,40m 5) Budynek gospodarczy do rozbiórki: Jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem jednospadowym ze spadkiem ukształtowanym w kierunku od granicy działki, wykonany w konstrukcji drewnianej szkieletowej. Głównymi elementami konstrukcyjnymi są słupy drewniane, na których opierają się belki drewniane. Na belkach oparte są krokwie drewniane. Rygle ścienne wykonano z krawędziaków drewnianych mocowanych do słupów. Poszycie ścian wykonano głównie z desek o grubości 2,2-2,5cm mocowanych do rygli ściennych. Poszycie dachu wykonano z desek a pokrycie z papy. Budynek posadowiono na ławach istopach fundamentowych. Do budynku gospodarczego przylega budynek garażowy w konstrukcji drewnianej, przeznaczony do wyburzenia oraz budynek garażowy murowany nie przewidziany do rozbiórki. Budynek murowany na styku z budynkiem gospodarczym ma własną ścianę. Podstawowe wymiary budynku gospodarczego - długość : 14,7m, szerokość : 7,0 do 4,60m, wysokość : 3,40m. Klauzula społeczna 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, co najmniej jednej osoby bezrobotnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 645 z późn. zm.) lub co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn.zm.). 2) Zatrudnienie powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, na cały okres związania ofertą w wysokości 150.0000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U.z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy nr 49 1010 1049 0070 8313 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu 2001-LO.260.18.2016”. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach