Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjno-dydaktycznego przy ul Zamojskiego 7 w Jeleniej Górze na żłobek

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 453 365 , fax. 756 453 310
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
    ul. Lwówecka 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 453 365, fax. 756 453 310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjno-dydaktycznego przy ul Zamojskiego 7 w Jeleniej Górze na żłobek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjno-dydaktycznego Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze na żłobek. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Zamoyskiego 7 w Jeleniej Górze (działka nr 60 obręb 0005 Cieplice 5) o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy - 597,67 m2 - powierzchnia całkowita - 1523 m2 - powierzchnia użytkowa - 1137,67m2 - powierzchnia wewnętrzna - 1327 m2 - kubatura - 5037m3 - wysokość całkowita - 11,92m Wymiary budynku po adaptacji: Długość 27,94 m Szerokość 27,39 m Wysokość 11,92 m Liczba kondygnacji 3 (w tym 2 nadziemne) Powierzchnie po adaptacji: Powierzchnia zabudowy Pz = 597,67 m2 Powierzchnia netto Pn = 1137,67 m2 W zakresie zagospodarowania terenu przewidywany zakres robót budowlanych obejmuje: -budowę utwardzonego parkingu dla samochodów osobowych wraz z wjazdem z istniejącego wewnętrznego układu komunikacyjnego i utwardzonym placykiem do ustawienia wiaty na odpady. -wykonanie wewnętrznych ogrodzeń wydzielających projektowany parking W zakresie adaptacji istniejącego obiektu przewidywany zakres robót budowlanych, obejmuje: - wydzielenie pożarowe istniejącej klatki schodowej wraz z montażem okna oddymiającego - zmianę usytuowania istniejących hydrantów wewnętrznych wraz z ich wymianą na hydranty z wężem półsztywnym - rozbiórkę istniejących sanitariatów i budowę nowych - rozbiórkę ścian działowych wskazanych na rysunkach - rozbiórkę istniejących sufitów podwieszanych - wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych - montaż windy gastronomicznej w istniejącym szybie windowym - budowę projektowanych ścian murowanych oraz ścian w systemie lekkiej zabudowy - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej - docieplenie dachu (wymiana ocieplenia na budynku głównym oraz dodatkowa warstwa ocieplenia na skrzydłach bocznych). -montaż nowej stolarki okiennej w nowoprojektowanych otworach okiennych - wymianę istniejących warstw podłóg celem dostosowania obiektu istniejącego do projektowanych funkcji; - naprawę, uzupełnienie i częściowo wykonanie nowych wypraw tynkarskich wewnętrznych; - niezbędne prace instalacyjne obejmujące instalacje wentylacyjną (w tym wentylacja mechaniczna kuchni oraz zapewnienie wymaganej wymiany powietrza w salach zajęć dla dzieci), elektryczną, wodociągową i kanalizacji sanitarnej oraz c.o. - wykonanie w obiekcie systemu sygnalizacji pożaru. - dostawę i montaż wyposażenia - wykonanie bloku żywienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześdziesiąt tysięcy złotych) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać: wadium -żłobek. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem Rozdziału 11 ust. A pkt. 7 niniejszej SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 90 1090 1926 0000 0005 1400 5976 z podaniem dopisku : wadium -żłobek. 5. Wadium wniesione przelewem na konto KPSWJG uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w niniejszej SIWZ - według załącznika nr 2 do SIWZ i załącznika nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach