Przetargi.pl
„Przebudowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie szkoły w m. Manasterz, gm. Jawornik Polski”

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 166 514 055
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30
    37232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 166 514 055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie szkoły w m. Manasterz, gm. Jawornik Polski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie szkoły w m. Manasterz, gm. Jawornik Polski” W ramach zadania należy wykonać następujące prace: 1. Boisko do piłki nożnej o wymiarach 45 x 28 m – nawierzchnia boiska do piłki nożnej wykonana z trawy syntetycznej o wysokości 60mm. a) warstwy boiska (od dołu): - piasek 15 cm, - betonowa warstwa wyrównująca 10 cm, - trawa syntetyczna 6 cm. Obrzeże boiska wykonane z obrzeża trawnikowego 6 x 20 cm. 2. Boisko wielofunkcyjne o wym. 19 x 10 m – nawierzchnia poliuretanowa, wykonana z dwóch warstw – dolna warstwa to mieszanka granulatu gumowego o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszem poliuretanowym jednoskładnikowym, górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-3 mm, połączonego lepiszem poliuretanowym jednoskładnikowym. a) warstwy boiska (od dołu): - piasek 15 cm, - betonowa warstwa wyrównująca 10 cm, - warstwa SBR 8 mm, - warstwa EPDM 8 mm. Obrzeże boiska wykonane z obrzeża trawnikowego 6 x 20 cm. Kolor nawierzchni poliuretanowej to czerwony (ceglasty). 3. Ogrodzenie boiska – o wysokości 4,0 i 5,0 m z siatki stalowej powlekanej PVC o oczkach 3,5 x 3,5 cm mocowanej do słupów, słupy osadzone w fundamencie betonowym i cokole ogrodzenia. Fundament pod słupy o wymiarach 0,4x0,4x1,2 m. Słup stalowy ogrodzenia a rur o przekroju 60x2,5 mm. Słup zakotwiony w fundamencie na głębokości 80 cm. Łączna długość słupa 4,8 i 5,8 m. Słupy w rozstawie co 2,5 m, ogrodzenie usztywnione na całej długości za pomocą rygla poprowadzonego w górnej części ogrodzenia. Siatka pleciona z drutu ocynkowanego powlekanego PVC. Średnica drutu 2,2 x 3,4 mm, wielkość oczek 35 x 35 mm. Siatka w górnej części jest przymocowana do rygla za pomocą drutu mocującego o średnicy 1,4 x 2,0 mm. Siatka jest rozpięta na 9 lub 13 rzędach drutu napinającego o średnicy 2,4 x 4,0mm przymocowanych do słupów pośrednich za pomocą specjalnych przelotek. Wszystkie przęsła skrajne ogrodzenia należy wzmocnić zastrzałami. W ogrodzeniu zaprojektowano furtki o szer. 1,20 m. Wysokość furtki 2,0m. Ogrodzenie wykonać w kolorze zielonym. 4. Utwardzenie terenu – na części działki zaprojektowano utwardzenie masą bitumiczną: a) warstwy utwardzenia (od dołu): - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego 30 cm, - górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego 25 cm, - nawierzchnia z mieszanki bitumicznej – warstwa wiążąca 6 cm, - nawierzchnia z mieszanki bitumicznej – warstwa ścieralna 4 cm, 5. Rozbiórka kolidujących elementów terenu – celem wykonania zadania rozbiera się 2 odcinki istniejącego ogrodzenia o łącznej długości 17 m i jeden słup oświetleniowy. Podbudowa betonowa winna zostać wykonana z betonu marki C16/20 W4 z dodatkiem włókien polipropylenowych ze spadkiem 0,5-1,0%. Przedstawione parametry stanowią minimalne wymagania, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i sprzętu o wyższych/lepszych parametrach technicznych. 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją przetargową. 2) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonane będą w bezpośrednim sąsiedztwie Szkoły w Manasterzu, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. 3) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły. 4) Wykonawca dołoży wszelkich starań by dostosować harmonogram prac w sposób jak najmniej kolidujący z godzinami pracy szkoły. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich kart technicznych i katalogowych produktów, certyfikatów bezpieczeństwa, atestów na wbudowane materiały, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, dokumentację techniczna rozruchową urządzeń (DTR), kart gwarancyjnych urządzeń i inne dokumenty potwierdzające zgodność z normami. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.) innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 7) Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia. 8) Stosownie do treści art. 30 ust. 8 Ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacji Technicznej, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 9) Zamawiający zachęca Wykonawców do wykonania wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postepowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10) Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, SIWZ wraz z załącznikami. 11) Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. 12) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. Materiały i urządzenia równoważne: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Dotyczą one wszystkich elementów / składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli wykonawca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się wykonawcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał zamawiającemu tą informację wskazując to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych. Inwestycja dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – edycja 2017 , zadanie pn.: „Przebudowa boiska piłkarskiego o wymiarach 28mx45m i budowa boiska do siatkówki w miejscowości Manasterz”. Wykonawca oświadcza, iż przyjął do wiadomości, że brak terminowego wykonania umowy wiąże się z utratą przez Zamawiającego dotacji. W przypadku braku wykonania przedmiotu umowy w terminie, a w konsekwencji utraty dotacji wynikającej z umowy z Ministerstwem Sportu i Turystyki Zamawiający będzie dochodził od Wykonawcy nadto odszkodowania na zasadach ogólnych w wysokości poniesionych start.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form:  pieniądzu (nr konta UG Jawornik Polski – 14 9106 1018 2004 1000 0026 0004 BS Przeworsk O/Jawornik Polski)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym  gwarancjach bankowych  gwarancjach ubezpieczeniowych  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 3. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu A – dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu A. 1 Dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/ informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Propozycja oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa 3. Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart technicznych urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR) i inne dokumenty potwierdzające zgodność z normami. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach