Przetargi.pl
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj

POWIAT MIELECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 177800400 , fax. +48 177800530
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MIELECKI
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. +48 177800400, fax. +48 177800530
    REGON: 690581442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmian dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zamówienie obejmuje:2.1. Etap I – obejmujący opracowanie zmiany dokumentacji projektowej i kosztorysowej (zwanej dalej Dokumentacją projektową), w tym w szczególności:a) Uzyskanie wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego zmiany pozwolenia na budowę.b) Przekazanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przygotowania wniosku o wydanie zmiany pozwolenia na budowę, w tym również uzupełnianie materiałów oraz udzielanie stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o zmianę pozwolenia na budowę w trakcie trwania postępowania, oraz dokonanie w projekcie wszelkich zmian i uzupełnień wynikających ze zmian w projekcie budowlanym dokonanych w trakcie postępowania.c) Dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych koniecznych do wykonania zamówienia.d) Opracowanie wielobranżowej Dokumentacji projektowej obejmującej:- projekt budowlany (w tym: projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny),- przedmiary robót,- kosztorys inwestorski dla każdej z branż,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; e) Przeniesienie majątkowych praw autorskich do Dokumentacji projektowej z prawem korzystania na polach eksploatacyjnych wymienionych w Umowie.f) Udzielenie rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na wykonaną Dokumentację projektową.2.2. Etap II – obejmujący wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, w zakresie wykonania:a) prac rozbiórkowych;b) obudowy fundamentów – krzeseł/ławek;c) izolacji przeciwwilgociowych;d) zadaszenia łukowego o konstrukcji stalowej;e) pokrycia zadaszenia.2.3. Etap III – obejmujący wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, w zakresie wykonania:a) budowy łącznika pomiędzy szkołą a projektowaną halą wraz z pracami przebudowy istniejącego budynku;b) instalacji elektrycznej i oświetlenia hali;c) instalacji fotowoltaicznej o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali;d) instalacji c.o. ze źródłem energii wykorzystującym energię odnawialną;e) instalacji wentylacji i klimatyzacji;f) instalacji monitoringu;g) zagospodarowania terenu.2.4. Etap IV – obejmujący dostawę i montaż sztucznej trawy na istniejącym boisku sportowym. 3. Szczegółowy zakres robót określają Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.5. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Zadaszenie boiska ZST WA.272.1.21.2024”;Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wnoszone w postaci poręczeń lub gwarancji należy przekazywać w oryginale w postaci elektronicznej. Wymóg przekazywania oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej będzie zrealizowany przez wczytanie dokumentu wadialnego, wytworzonego w postaci elektronicznej przez gwaranta lub poręczyciela do systemu za pomocą którego składana jest oferta. W treści gwarancji lub poręczenia należy wskazać wszystkie przypadki zatrzymania wadium.6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium reguluje art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodoweja) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał tj. zakończył jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie roboty, polegające na: budowie hali sportowej lub hali gimnastycznej lub boiska wielofunkcyjnego lub stałej konstrukcji zadaszenia lub innego obiektu sportowego (np. stadion, basen).b) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże ponadto, że dysponuje i będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj.:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.*Uprawnienia budowlane będą wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, zwanego dalej prawem budowlanym) przy czym Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). Funkcję kierownika budowy i kierownika robót należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w prawie budowlanym.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, przy zastrzeżeniu postanowienia art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach