Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 3065,35 m2, zlokalizowanych na działce nr 59/6 w miejscowości KLECIE, Gmina Brzostek – ETAP I.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku ogłasza przetarg

  • Adres: 39-230 Klecie, Klecie 125
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
    Klecie 125
    39-230 Klecie, woj. podkarpackie
    REGON: 000095064
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsbrzostek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 3065,35 m2, zlokalizowanych na działce nr 59/6 w miejscowości KLECIE, Gmina Brzostek – ETAP I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 3065,35 m2, zlokalizowanych na działce nr 59/6 w miejscowości KLECIE, Gmina Brzostek – ETAP I w następującym zakresie:• Roboty przygotowawcze: usunięcie warstwy ziemi i profilowanie terenu, wywóz i utylizacja nadmiaru ziemi;• Roboty ziemne: wykonanie robót ziemnych związanych z budową boiska tj. korytowanie, wykonanie rowków pod obrzeża;• Wykonanie podbudowy z kruszywa;• Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na ławie betonowej;• Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego typu 2S wraz z malowaniem linii gry;W skład boiska wchodzi:  boisko do piłki nożnej  boisko do piłki ręcznej  boisko do siatkówki  boisko do tenisa • Wykonanie nawierzchni poliuretanowej na bieżni wraz z zakolami wraz z malowaniem linii torów;• Dostawę i montaż wyposażenia boisk zgodnie z dokumentacją z zastrzeżeniem, że bramki do piłki ręcznej, nożnej, słupki do siatkówki mają być mocowane w tulejach oraz posiadać w komplecie dekle zabezpieczające;Wszystkie elementy wyposażenia boiska muszą posiadać zgodności z przepisami do gry w daną dyscyplinę (zgodnie z przeznaczeniem danej części boiska) oraz obowiązującymi normami. Sposób montażu elementów wyposażenia boiska ma być zgodny z zaleceniami producenta. Wyposażenie powinno posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. Do nawierzchni poliuretanowej należy uzyskać gwarancję udzieloną przez producenta wraz z autoryzacją wystawioną dla Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.Zamawiający będzie wymagał ustanowienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie kierownika budowy oraz kierownika robót o podjęciu obowiązków (wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia o przynależności do Izby Architektów/Inżynierów Budownictwa) oraz inne dokumenty wymienione w SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych oraz osiągnięciu gotowości do odbioru końcowego 1 kompletu dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi i zapisami specyfikacji warunków zamówienia (wszystkie kopie uwierzytelnione przez kierownika budowy) niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy, a w szczególności zawierające: oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy, zestawienie wbudowanych materiałów wraz z aprobatami, deklaracjami, certyfikatami i świadectwami, wykaz wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych (jeżeli dotyczy), instrukcje konserwacji i eksploatacji zabudowanych materiałów i urządzeń, sporządzone w języku polskim wraz z protokołem z przeprowadzenia na swój koszt szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji wbudowanych urządzeń oraz w zakresie eksploatacyjno-konserwatorskim użytkowania całego obiektu, oraz inne wymagane przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium .2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)3. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek PL nr rachunku: 51 1010 1528 0019 3513 9120 0000 – NBP O/Rzeszów. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację postępowania, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania.6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.7. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.8. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach