Przetargi.pl
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj

POWIAT MIELECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 177800400 , fax. +48 177800530
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MIELECKI
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. +48 177800400, fax. +48 177800530
    REGON: 690581442
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmian dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska sportowego przy Zespole Szkół Technicznych w Mielcu wraz z budową łącznika do istniejącej hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zamówienie obejmuje:2.1. Etap I – obejmujący opracowanie zmiany dokumentacji projektowej i kosztorysowej (zwanej dalej Dokumentacją projektową), w tym w szczególności:a) Uzyskanie wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego zmiany pozwolenia na budowę.b) Przekazanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przygotowania wniosku o wydanie zmiany pozwolenia na budowę, w tym również uzupełnianie materiałów oraz udzielanie stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o zmianę pozwolenia na budowę w trakcie trwania postępowania, oraz dokonanie w projekcie wszelkich zmian i uzupełnień wynikających ze zmian w projekcie budowlanym dokonanych w trakcie postępowania.c) Dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych koniecznych do wykonania zamówienia.d) Opracowanie wielobranżowej Dokumentacji projektowej obejmującej:- projekt budowlany (w tym: projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny),- przedmiary robót,- kosztorys inwestorski dla każdej z branż,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; e) Przeniesienie majątkowych praw autorskich do Dokumentacji projektowej z prawem korzystania na polach eksploatacyjnych wymienionych w Umowie.f) Udzielenie rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na wykonaną Dokumentację projektową.2.2. Etap II – obejmujący wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, w zakresie wykonania:a) prac rozbiórkowych;b) obudowy fundamentów – krzeseł/ławek;c) izolacji przeciwwilgociowych;d) zadaszenia łukowego o konstrukcji stalowej;e) pokrycia zadaszenia.2.3. Etap III – obejmujący wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, w zakresie wykonania:a) budowy łącznika pomiędzy szkołą a projektowaną halą wraz z pracami przebudowy istniejącego budynku;b) instalacji elektrycznej i oświetlenia hali;c) instalacji fotowoltaicznej o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali;d) instalacji c.o. ze źródłem energii wykorzystującym energię odnawialną;e) instalacji wentylacji i klimatyzacji;f) instalacji monitoringu;g) zagospodarowania terenu.2.4. Etap IV – obejmujący dostawę i montaż sztucznej trawy na istniejącym boisku sportowym. 3. Szczegółowy zakres robót określają Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.5. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach