Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa boiska sportowego w ramach zadania Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Królewieckiej 42 w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez firmę EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz, ul. Królewiecka 195a, 82-300 Elbląg: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) NAZWA INWESTYCJI : Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z wykonaniem elementów zadaszenia ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 INWESTOR : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 BRANŻA : budowlana b) NAZWA INWESTYCJI : Remonta i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z jego zadaszeniem lekką konstrukcja namiotową ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 INWESTOR : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 42 BRANŻA : Sanitarna - kanalizacja deszczowa Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Nazwa inwestycji: Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z jego zadaszeniem lekką konstrukcją namiotową Adres inwestycji: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 42, dz. Nr 76 b) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy - uzupełnienie Nazwa inwestycji: Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z wykonaniem elementów zadaszenia Adres inwestycji: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 42, dz. Nr 76 B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Nazwa inwestycji: Remont i przebudowa istniejącego boiska sportowego wraz z elementami zadaszenia - branża budowlana Adres inwestycji: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr II 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 42, dz. Nr 76 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a) rozbiórkę istniejącego budynku parterowego położonego obok istniejącego boiska, b) rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych i płytek chodnikowych przy boisku, c) rozbiórkę opaski betonowej, d) przebudowę istniejącego boiska asfaltowego na boisko o nawierzchni z polipropylenu do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną, tenisa o wymiarach: 40,7 m x 24,1 m i powierzchni 976,87 m2 , e) wykonanie fundamentów pod zadaszenie boiska, f) demontaż istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia boiska, g) odwodnienie powierzchni boiska, h) wykonanie chodników wokół boiska, schodów terenowych oraz trawnika, i) zamontowanie ławek oraz koszy na śmieci. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 7 i NR 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem obiektu do użytkowania. 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647? - Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych oraz Użytkownik - Dyrektor szkoły - Pani Agnieszka Jurewicz. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o dwa miesiące, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach