Przetargi.pl
Przebudowa bazy widowiskowo - rekreacyjnej w Kołaczycach i Bieździadce

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38213 Kołaczyce, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 258 , fax. 134 460 258
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1
    38213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 258, fax. 134 460 258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolaczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa bazy widowiskowo - rekreacyjnej w Kołaczycach i Bieździadce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Przebudowa bazy widowiskowo-rekreacyjnej w Kołaczycach 1.Trybuna widowiskowo-rekreacyjna – 1 kpl - demontaż istniejących trybun – 1 kpl - wytyczenie geodezyjne – 1 kpl - roboty ziemne (wykopy pod fundamenty trybuny) – 125,59 m3 - fundamenty trybuny (podkłady, ławy fundamentowe, ściany fundamentowe) – 31,59 m3 - dostarczenie i montaż trybuny stałej prefabrykowanej 4 rzędowej wym. 45,0x3,63 m (na 306 miejsc z siedziskami plastikowymi w kolorze żółtym i niebieskim), podesty kratowe, konstrukcja stalowa, zadaszenie z poliwęglanu /wg dokumentacji projektowej/ – 45,0 mb 2. Wiaty widowiskowo-rekreacyjne – 2 kpl - demontaż istniejących wiat – 2 kpl - roboty ziemne (wykopy pod fundamenty wiat) – 2,48 m3 - fundamenty wiat (podkłady, ławy fundamentowe) – 2,48 m3 - dostarczenie i montaż 2 szt. wiat stałych prefabrykowanych 12-osobowych, wymiar 6,41x1,0 m z siedziskami plastikowymi z oparciem w kolorze żółtym i niebieskim, wykończenie aluminiowe i zadaszeniem z poliwęglanu /wg dokumentacji projektowej/ – 2 szt. 3. Ogrodzenie - demontaż istniejących przęseł ogrodzeniowych – 6 szt. - demontaż istniejących słupków ogrodzeniowych – 4 szt. - dostarczenie i montaż konstrukcji nośnej ogrodzenia systemowego o wysokości 6 m i długości 30 m (7 słupków, 2 zastrzały, olinowanie, tuleje montażowe). Słupy stalowe (profil 80x80 mm), malowane- kolor niebieski, kotwione w typowej stopie fundamentowej – 2 kpl - dostarczenie i montaż siatki ochronnej polietylenowej (PE) o wymiarach 6x30 m, oczka 100x100 mm, gr. splotu 4 mm, kolor żółty – 360,0 m2 4. Chodniki - utwardzenie gruntu pod trybuną i wiatami z kostki brukowej gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-tłuczniowej (pospółka 15 cm, kliniec 15 cm) – 150,60 m2 - ułożenie obrzeży betonowych wym. 25x8 cm na ławie betonowej – 65,26 m - plantowanie powierzchni gruntu z rozścieleniem ziemi urodzajnej – 65,26 m2 Część II. Przebudowa bazy widowiskowo-rekreacyjnej w Bieździadce 1.Trybuna widowiskowo-rekreacyjna – 1 kpl - demontaż istniejących trybun – 1 kpl - wytyczenie geodezyjne – 1 kpl - roboty ziemne (wykopy pod fundamenty trybuny) – 75,60 m3 - fundamenty trybuny (podkłady, ławy fundamentowe, ściany fundamentowe) – 15,60 m3 - dostarczenie i montaż trybuny stałej prefabrykowanej 4 rzędowej wym. 28,65x3,63 m (na 201 miejsc z siedziskami plastikowymi w kolorze żółtym i zielonym), podesty kratowe, konstrukcja stalowa, zadaszenie z poliwęglanu /wg dokumentacji projektowej/ – 28,50 mb 2. Wiaty widowiskowo-rekreacyjne – 2 kpl - demontaż istniejących wiat – 2 kpl - roboty ziemne (wykopy pod fundamenty wiat) – 2,48 m3 - fundamenty wiat (podkłady, ławy fundamentowe) – 2,48 m3 - dostarczenie i montaż 2 szt wiat stałych prefabrykowanych 12-osobowych, wymiar 6,41x1,0 m z siedziskami plastikowymi z oparciem w kolorze żółtym i zielonym, wykończenie aluminiowe i zadaszeniem z poliwęglanu /wg dokumentacji projektowej/ – 2 szt. 3. Ogrodzenie - demontaż istniejącego ogrodzenia wysokiego – 1 kpl - demontaż istniejących przęseł ogrodzeniowych – 6 szt. - demontaż istniejących słupków ogrodzeniowych – 4 szt. - dostarczenie i montaż konstrukcji nośnej ogrodzenia systemowego o wysokości 6 m i długości 30 m (7 słupków, 2 zastrzały, olinowanie, tuleje montażowe). Słupy stalowe (profil 80x80 mm), malowane- kolor zielony, kotwione w typowej stopie fundamentowej – 2 kpl - dostarczenie i montaż siatki ochronnej polietylenowej (PE) o wymiarach 6x30 m, oczka 100x100 mm, gr. splotu 4 mm, kolor żółty – 360,0 m2 4. Chodniki - utwardzenie gruntu pod trybuną i wiatami z kostki brukowej gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-tłuczniowej (pospółka 15 cm, kliniec 15 cm) – 104,80 m2 - ułożenie obrzeży betonowych wym. 25x8 cm na ławie betonowej – 48,91 m - plantowanie powierzchni gruntu z rozścieleniem ziemi urodzajnej – 48,91 m2 3. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje przebudowy chodników, remontu istniejącego ogrodzenia niskiego i montażu tablicy świetlnej zawartych w dokumentacji i specyfikacji technicznej. 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej u Wykonawcy lub Podwykonawcy, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 1) Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zwarte są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) dla części I oraz 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) dla części II. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM - Przebudowa bazy widowiskowo - rekreacyjnej w Kołaczycach i Bieździadce – część I lub/i część II. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do Oferty kopię dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz np.: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego biuro Nr 17 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dokument pozwalający jednoznacznie zidentyfikować z jakiego numeru rachunku oraz kto dokonał przelewu środków finansowych; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach