Przetargi.pl
Budowa placów zabaw i siłowni terenowych w Studzieńcu i Jastkowicach ul. Ruda

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw i siłowni terenowych w Studzieńcu i Jastkowicach ul. Ruda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw i siłowni terenowych w Studzieńcu i Jastkowicach ul. Ruda 2. Główne elementy zakresu zamówienia: a) Budowa placu zabaw i siłowni terenowej w Studzieńcu Projekt przewiduje wykonanie: – placu zabaw od podstaw, – siłowni terenowej, – nawierzchni oraz ogrodzenia wydzielającego teren placu zabaw i siłowni. Urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej nowoprojektowane: - Zestaw zabawowy „Mały komandos” - szt. 1 - Sześciokąt ćwiczebny - szt. 1 - Karuzela tarczowa – szt. 1 - Odwodziciel podwójny R-16 – szt. 1 - Wioślarz R-82 – szt. 1 - Wahadło + biegacz + twister M15 – szt. 1 - Wyciąg górny pojedynczy R-07 – szt. 1 - Stół do ping-ponga – szt. 1 - Ławka miejska bez łokietnika – szt. 2 - Kosz na śmieci – szt. 2 - Ogrodzenie o wys. 1.0m – 72,50 mb - Regulamin placu zabaw – szt. 1 - Regulamin siłowni – szt. 1 Urządzenia placu zabaw przeniesione z innego placu (zlokalizowanego w odległości ok. 150 m): - Huśtawka podwójna - szt. 1 - Huśtawka wagowa - szt. 1 - Bujak sprężynowy – szt. 1 - Gra logiczna – szt. 1 b) Budowa placu zabaw i siłowni terenowej w Jastkowicach, ul. Ruda Projekt przewiduje wykonanie: – placu zabaw od podstaw, – siłowni terenowej, – nawierzchni oraz ogrodzenia wydzielającego teren placu zabaw i siłowni. Urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej nowoprojektowane: - Zestaw zabawowy „Twierdza” - szt. 1 - Huśtawka „Bocianie gniazdo” - szt. 1 - Huśtawka kubełkowa - szt. 1 - Karuzela tarczowa – szt. 1 - Bujak „Konik” – szt. 1 - Huśtawka wagowa – szt. 1 - Odwodziciel podwójny R-16 – szt. 1 - Wioślarz R-82 – szt. 1 - Wahadło + biegacz + twister M15 – szt. 1 - Wyciąg górny pojedynczy R-07 – szt. 1 - Ławka miejska bez łokietnika – szt. 2 - Kosz na śmieci – szt. 2 - Ogrodzenie o wys. 1.0m – 72,75 mb - Regulamin placu zabaw – szt. 1 - Regulamin siłowni – szt. 1 3. Lokalizacja robót: a) Studzieniec, dz. nr ew. 354 b) Jastkowice, ul. Ruda, dz. nr ew. 1154/1 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom aby przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej terenów objętych niniejszym postępowaniem. 5. Zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej tj. projektach technicznych, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ. 6. Przy budowie i użytkowaniu infrastruktury sportowo-rekreacyjnej będącej przedmiotem zadania inwestycyjnego wymagane jest przestrzeganie Polskich Norm, a w szczególności: 1) PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, 2) Normy z grupy PN-EN 1176 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw. 7. Urządzenia zestawów sprawnościowych muszą być wykonane: konstrukcja metalowa o profilu zamkniętym z elementami: płyty HDPE, stal ocynkowana malowana proszkowo, ślizgi proste ze stali nierdzewnej, ślizgi ślimakowe z PVC, liny polipropylenowe na oplocie stalowym z plastikowymi łącznikami. 8. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć certyfikaty lub deklaracje dla oferowanych urządzeń. Certyfikaty lub deklaracje muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. 9. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa zgodne z Projektem Zagospodarowania Terenu. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia niż wskazano w SIWZ . 10. Wszystkie urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Dopuszczalne obciążenie urządzeń nie mniejsze niż 150 kg. 11. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Nawierzchnie na placach zabaw są w chwili obecnej naturalne - nawierzchnia trawiasta lub piaszczysta. Po montażu nowych urządzeń zabawowych na projektowanych placach zabaw Zamawiający będzie wymagał odtworzenia nawierzchni naturalnej, trawiastej. Dodatkowo przy urządzeniach zabawowych dużych, gdzie istnieje ryzyko upadku z wysokości należy wykonać nawierzchnię z piasku o grubości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, niwelacji terenu oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych i projektach budowlanych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 14. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 350 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 23 lipca 2020 r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: Wadium – przetarg nieograniczony nr RI.III.271.9.2020 6. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, parter, pok. 9 - Kancelaria ogólna – Biuro Podawcze), do dnia 23 lipca 2020 roku do godz. 12:00. 8. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) kosztorysy ofertowe uproszczone na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ (załącznik nr 10), 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wzakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nichprzy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 7) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski. 8) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach