Przetargi.pl
Przebudowa - remont ul. Bartkowskiej, ul. Głównej i ul. Ogrodowej w miejscowości KONARY

Gmina Kłomnice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 034 3281121
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
    ul. Strażacka 20 20
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    tel. 034 3281122 w. 119, fax. 034 3281121
    REGON: 15139798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - remont ul. Bartkowskiej, ul. Głównej i ul. Ogrodowej w miejscowości KONARY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - remont ul. Bartkowskiej, Głównej i Ogrodowej w Konarach o łącznej długości dróg 1,071 km.. Nawierzchnia dróg z mieszanki mineralno - asfaltowej; Kanał deszczowy w ulicy Głównej, Bartkowskiej - na długości 0,88 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 25 000,00 zł. (dwadzieścia pięć tysięcy złoty)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określa SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ; - Wypełniony kosztorys skrócony (przedmiar) - wg załącznika nr 2 do SIWZ; - Oświadczenie o bieżącym płaceniu składek ZUS, o nie zaleganiu w płaceniu podatków oraz o braku postępowania karno - skarbowego w stosunku do firmy oferenta (na formularzu ofertowym); - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych (na formularzu ofertowym); - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia budowę dwóch dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (roboty muszą być zakończone) o łącznej długości 1 km. - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi przedstawić wykaz doświadczenia zawodowego kierownika budowy z uprawnieniami o specjalności budownictwa drogowego, w okresie ostatnich trzech lat. Wymagane jest przedstawienie minimum trzech robót kierowanych przez proponowanego kierownika budowy. Należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (z określonym terminem ważności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach