Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć w placówkach oświatowych na terenie gminy Ryglice w ramach projektu pn: Dobra szkoła - lepszy start: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Ryglicach (zad. 9)

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6541035 , fax. 014 6541054
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 014 6541035, fax. 014 6541054
    REGON: 00054758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć w placówkach oświatowych na terenie gminy Ryglice w ramach projektu pn: Dobra szkoła - lepszy start: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Ryglicach (zad. 9)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć w placówkach oświatowych na terenie gminy Ryglice w ramach projektu pn: Dobra szkoła- lepszy start WND-POKL.09.01.02-12-158/11 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Ryglicach (zad. 9). Zakres zamówienia obejmuje 30 godzin zegarowych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1.Opracowanie planu pracy i programu zajęć - dla grupy, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły oraz przedłożenie go na co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem zajęć dyrektorowi szkoły. 2.Współpraca oraz wykonywanie wytycznych i poleceń Koordynatora projektu 3.Uzgodnienie szczegółowych miesięcznych harmonogramów zajęć z Dyrektorem szkoły. W przypadku choroby, potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim lub w przypadku innego zdarzenia losowego - harmonogramy zajęć, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem projektu, mogą zostać zmienione. 4.Świadczenie usług prowadzenia zajęć w terminach i w godzinach ustalonych z Koordynatorem projektu, z wyłączeniem niedziel i świąt. 5.Terminowe i właściwe realizowanie zadań ze szczególnym ukierunkowaniem na wyrównywanie szans edukacyjnych lub/i rozwijanie oraz wzmacnianie kompetencji kluczowych uczniów, z wykorzystaniem nowoczesnych metod i środków nauczania oraz przy pomocy środków dydaktycznych, powierzonych przez Zamawiającego. 6.Przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć badań wśród Beneficjentów Ostatecznych (uczniów zwanych dalej BO) oraz ankiet wśród rodziców BO badających rezultaty projektu, a w szczególności poprawę efektów kształcenia, zminimalizowanie wad wymowy. 7.Przekazanie informacji o efektach projektu na radzie pedagogicznej, na spotkaniach i konsultacjach z rodzicami. 8.Zamieszczanie informacji o realizacji projektu na stronie Internetowej szkoły, tablicy informacyjnej o projekcie w szkole. 9.Umieszczanie logo projektu na wszystkich dokumentach, pomocach dydaktycznych i sprzęcie zakupionym ze środków EFS. 10.Uczestnictwo w naradach i spotkaniach organizowanych przez koordynatora projektu. 11.Odpowiednie dokumentowanie przebiegu zajęć dla każdego zadania i każdej grupy osobno, zgodnie z przekazanymi wytycznymi (program, karty czasu pracy, listy obecności- dziennik zajęć, oświadczenia rodziców, prace dzieci) a)prowadzenie kart czasu pracy, rozliczanie miesięcznie czasu pracy oraz dostarczanie karty do 5 dnia każdego miesiąca do dyrektora szkoły b)systematycznie prowadzenie dzienników zajęć pozalekcyjnych c)przekazywanie materiałów powstałych w trakcie realizacji zadania niezwłocznie po jego zakończeniu Koordynatorowi projektu, d)sporządzanie na koniec każdego miesiąca, gdy zaistnieje przypadek rezygnacji BO informacji nt. BO, którzy przerwali udział w projekcie Koordynatorowi projektu e)bieżące informowanie Koordynatora projektu o nieobecności BO na zajęciach, f)podejmowanie działań mających na celu zapewnienie udziału BO w zajęciach, aby zrealizować cele projektu. g)złożenie pisemnego sprawozdania końcowego - Raportu końcowego z realizacji zajęć, osobno dla każdej szkoły (na koniec 2012 oraz 2013 roku) i przekazanie go Dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu w terminie do 10 dni po zakończeniu zajęć, h)składanie Dyrektorowi szkoły do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym były realizowane zajęcia, sprawozdania zawierającego następujące informacje: a) frekwencja na zajęciach b) ilości przeprowadzonych zajęć, c) usprawiedliwienia nieobecności uczestników na zajęciach. i) sporządzanie fotografii z prowadzonych zajęć min. 3 szt., 12.Sprawowanie właściwej opieki nad BO i dbanie o ich bezpieczeństwo 13.Dbanie o powierzone mienie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za salę lekcyjną oraz sprzęt wykorzystywany do prowadzenia zajęć 14.Przestrzeganie regulaminu szkoły, w której będą obywały się zajęcia. 15.W przypadku odwołania zajęć Wykonawca jest zobowiązany natychmiast poinformować o tym Koordynatora projektu. 16.Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po ich zaobserwowaniu oraz informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Koordynatora projektu 17.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Wykonawcy prowadzącego zajęcia. 18.Prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z dnia 15.01.2009 r. Nr 4 poz.17. 2.Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Szkole Podstawowej w Ryglicach, przez czas trwania umowy, od dnia podpisania umowy do 30.06.2013 r. Wykonawca przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będzie zatrudniony przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: wykazie zajęć w ramach projektu DOBRA SZKOŁA -LEPSZY START stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Dane dotyczące projektu Dobra szkoła - lepszy start współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2. - Miejsca realizacji: Szkoła Podstawowa w Ryglicach. -Termin realizacji projektu: do 30.06.2013 roku, -Tematyka projektu: Projekt polega na poszerzeniu działań edukacyjno - specjalistycznych w wyżej wymienionej szkole podstawowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach