Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-744 Łapczyca, Łapczyca 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 61 00 240 , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
    Łapczyca 334 334
    32-744 Łapczyca, woj. małopolskie
    tel. (014) 61 00 240, fax. (014) 61 00 240 wew. 21
    REGON: 85039204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.bochnia.pl, www.dobrystart.bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie przez nauczyciela zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w niżej wymienionych publicznych szkołach podstawowych Gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości - przy czym pojęcie nauczyciela należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 26.01.1982r Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r Nr 97 poz. 674 z. zm.). Część I zamówienia: prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów z klas I - III w wymiarze 1 godzina w tygodniu oraz zajęć dla uczniów zdolnych z klas I - III w wymiarze 3 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Damienicach w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część II zamówienia: prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów z klas IV - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu oraz zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych z klas IV - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Pogwizdowie w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część III zamówienia: prowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych z klas I - III w wymiarze 3 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Nieszkowicach Małych w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IV zamówienia: prowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów zdolnych z klas IV - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Nieszkowicach Wielkich w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część V zamówienia: prowadzenie zajęć przyrodniczych dla uczniów zdolnych z klas IV - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Gawłowie w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VI zamówienia: prowadzenie zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych z klas IV - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Gawłowie w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VII zamówienia: prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów z klas I - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Nieszkowicach Małych w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VIII zamówienia: prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów z klas I - VI w wymiarze 3 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Damienicach w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IX zamówienia: prowadzenie zajęć artystycznych - tanecznych dla uczniów z klas I - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Baczkowie w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część X zamówienia: prowadzenie zajęć artystycznych - tanecznych dla uczniów z klas I - VI w wymiarze 3 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Siedlcu w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część XI zamówienia: prowadzenie zajęć artystycznych - teatralnych dla uczniów z klas I - VI w wymiarze 2 godziny w tygodniu w Szkole Podstawowej w Brzeźnicy w okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r. (co oznacza16 tygodni zajęciowych), według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; (Uwaga: 1 godzina szkolna = 45 min) Celem zajęć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów szkół podstawowych nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki oraz wyrównywanie braków edukacyjnych w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości. W okresie od 12.09.2011r do 31.12.2011r przewidziano 16 tygodni zajęciowych. Charakterystykę projektu Dobry start kluczem do przyszłości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzosip.bochnia.pl, www.dobrystart.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach