Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Tomaszkowice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 250 09 65 , fax. 12 250 09 68
  • Data zamieszczenia: 2011-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    Tomaszkowice 455 455
    32-020 Tomaszkowice, woj. małopolskie
    tel. 12 250 09 65, fax. 12 250 09 68
    REGON: 12058040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla beneficjentów ostatecznych projektu Podróże w krainę wiedzy realizowanego przez Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli (charakter, rodzaj i liczba godzin zajęć zestawione zostały w załączniku nr 6 do SIWZ) w poniższym zakresie: a) Przygotowanie planu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Asystenta Kierownika (do 7 dni od dnia podpisania umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Plan zajęć w założeniach czytelnie ma przedstawiać, sposób prowadzenia zajęć metodami warsztatowymi, ponadto w min. 15% zajęć wykorzystana ma być tablica interaktywna oraz sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu oraz w okresie programowania 2004-2006 (które zostaną udostępnione prowadzącemu zajęcia). b) Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w liczbie określonej w zał. Nr 6 do SIWZ z częstotliwością jednej/dwóch godzin tygodniowo, w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Asystentem Kierownika częstotliwość może być zmieniona (z dołożeniem wszelkich starań w celu osiągnięcia określonych rezultatów zapisanych w planie zajęć); c) Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, tj. dzienników zajęć, list obecności oraz na prośbę Asystenta Kierownika projektu złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, d) Dostarczenie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca), e) Wypełnienie okresowych sprawozdań dostarczonych przez Asystenta Kierownika oraz osobę prowadzącą monitoring, f) Ustalenie Harmonogramu zajęć w porozumieniu z Asystenta Kierownika podlegającego ocenie i zatwierdzeniu przez Asystenta Kierownika (w przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Asystenta Kierownika o zaistniałej zmianie; wszelkie zmiany Harmonogramu wymagają zgody Asystenta); g) Korzystanie w procesie nauczania z metod warsztatowych, nowoczesnych technologii ICT z włączeniem technologii komunikacyjnych (w szczególności wykorzystywanie sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu), h) Współpraca przy promocji i monitoringu projektu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w pracy w gimnazjum
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach