Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 033 8449019
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    ul. Krakowska 11 11
    32-660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 033 8449040, 8449000, fax. 033 8449019
    REGON: 00052776000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach: Samorządowym Zespole Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, Samorządowym Zespole Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9 Bobrek, Samorządowym Zespole Szkół nr 1 w Chełmku ul. Bolesława Chrobrego 9 Chełmek, Samorządowym Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7-9 Chełmek. Część nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Samorządowym Zespole Szkół w Gorzowie. Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie-do 8os. zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami w okresie II-VI 2012 r.- 2x1h(30h), IX-VI 2012/13-2x1h(60h), IX - XII 2013 -2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Część nr 2 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matemat-przyrodn w Samorządowym Zespole Szkół w Gorzowie. Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie-do 8os. zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami w okresie II-VI 2012 r.- 2x1h(30h), IX-VI 2012/13-2x1h(60h), IX - XII 2013 -2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Część nr 3 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Samorządowym Zespole Szkół w Bobrku. Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie - do 8 osób zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością: II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-2x1h(60), IX-XII 2013-2x1h(30). Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Część nr 4 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Samorządowym Zespole Szkół w Bobrku. Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie do 6 osób zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością: II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-2x1h(60), IX-XII 2013-2x1h(30). Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Część nr 5 Zajęcia logopedyczne w Samorządowym Zespole Szkół w Bobrku, odbywać się będą w jednej grupie liczącej do 4 osób zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością: II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-2x1h(60), IX-XII 2013-2x1h(30). Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Część nr 6 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Samorządowym Zespole Szkół nr 1 w Chełmku odbywać się będą w jednej grupie do 8 osób z częstotliwością: II-VI 2012 r.- 2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x 1h(30h), IX - XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. Część nr 7 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Samorządowym Zespole Szkół nr 1 w Chełmku odbywać się będą w jednej grupie do 8 osób z częstotliwością: II-VI 2012 r.- 2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x 1h(30h), IX - XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. Część nr 8 Zajęcia logopedyczne w Samorządowym Zespole Szkół nr 1 w Chełmku odbywać się będą w jednej grupie do 4 osób z częstotliwością: II-VI 2012 r.- 2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x 1h(30h), IX - XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. Część nr 9 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk artystycznych w Samorządowym Zespole Szkół nr 1 w Chełmku odbywać się będą w jednej grupie do 8 osób z częstotliwością: II-VI 2012 r.- 2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x 1h(30h), IX - XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. Część nr 10 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Samorządowym Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Chełmku. Zajęcia będą odbywały się w dwóch grupach do 8 osób, zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x1h(30h), IX-XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje180 godzin. Część nr 11 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Samorządowym Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Chełmku . Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie liczącej do 8 osób zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x1h(30h), IX-XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. Część nr 12 Zajęcia logopedyczne w Samorządowym Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Chełmku . Zajęcia będą odbywały się w dwóch grupach liczących do 4 osób zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x1h(30h), IX-XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 180 godzin. Część nr 13 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej z wadami postawy w Samorządowym Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Chełmku. Zajęcia będą odbywały się w dwóch grupach liczących do 5 osób zakwalifikowanych zgodnie z ich potrzebami z częstotliwością II-VI 2012 r.-2x1h(30h), IX-VI 2012/13-1x1h(30h), IX-XII 2013-2x1h(30h). Łącznie zamówienie obejmuje 180 godzin. Miejsce prowadzenia zajęć Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy prowadzących zajęcia, po zatwierdzeniu ich przez dyrektora szkoły, w której zajęcia będą prowadzone. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dniach nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektorów szkół. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Płatnikiem za zrealizowane zajęcia pozalekcyjne dla Zleceniobiorcy będzie szkoła, w której będzie realizował zajęcia da uczniów. Czas zajęć Jednostka jedna godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: 1) opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych oraz przeprowadzenie ich w terminie określonym w projekcie i SIWZ; 2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez prowadzenie kart pracy, kart obserwacji, dzienników zajęć, list obecności; 3) przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród rodziców dzieci objętych wsparciem - 2 razy w trakcie realizacji projektu; 4) przeprowadzenie testu sprawdzającego po upływie 50 % zaplanowanych godzin poszczególnych zajęć; 5) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i osiągnięciach uczniów; 6) systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; 7) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; 8) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 9) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia; 10) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 11) za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach