Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Informacje o projekcie Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów z klas I-III w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich prowadzonej przez Gminę Wieliczka w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka. W ramach przedmiotowego zamówienia wsparciem objętych zostanie 38 uczniów. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zgodnie z zasadami realizacji projektów systemowych, w odniesieniu do poszczególnych rodzajów zajęć udział pojedynczego ucznia nie może być mniejszy niż 30 godzin w całym roku szkolnym. 2) Zajęcia dodatkowe co do zasady będą się odbywać w salach lekcyjnych w szkole, z wyłączeniem sytuacji, gdy z planowanego opisu zajęć wynika możliwość organizacji zajęć w innych miejscach. 3) Wykonawca we współpracy z Dyrektorem szkoły opracuje program zajęć dla każdej grupy zajęciowej z uwzględnieniem charakterystyki oraz indywidualnych potrzeb uczniów. Ramowy opis zajęć podany jest w pkt. 3.4 SIWZ. 4) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Dyrektorem szkoły w której będzie prowadził zajęcia, w szczególności w kwestiach związanych z realizacją programu zajęć i jego modyfikacjami. 5) Harmonogram realizacji zajęć i jego zmiany, przy uwzględnieniu możliwości organizacyjnych Wykonawca uzgodni każdorazowo z Dyrektorem szkoły. Harmonogram musi zawierać co najmniej: daty i godziny prowadzonych zajęć, nazwę zajęć, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, oznaczenie grupy zajęciowej. 6) Dopuszcza się aby jedna osoba prowadziła więcej niż jeden rodzaj zajęć pod warunkiem spełniania wymagań dotyczących kwalifikacji do prowadzenia danego rodzaju zajęć. 7) Liczebność uczniów w grupach nie przekroczy dopuszczalnej liczby uczniów określonej dla danego typu zajęć w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1487). 3.4 Charakterystyka zajęć planowanych do przeprowadzenia: Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Opis planowanych zajęć: Celem zajęć jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z utrudnieniami rozwojowymi poprzez stymulowanie i usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania, tj. konieczności wszechstronnego ćwiczenia analizatora wzrokowego, słuchowego i kinestetyczno-ruchowego. Ważnym aspektem zajęć jest również oddziaływanie psychoterapeutyczne ogólnie uspokajające, a równocześnie aktywizujące uczniów do nauki. Charakterystyka zajęć: ?         liczba grup zajęciowych - 1 grupa ?         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz. ?         godzina zajęć - 45 min. ?         liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ?         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy Opis planowanych zajęć: Zajęcia z uczniami z niezakończonym lub opóźnionym rozwojem mowy, zniekształcaniem głosek, jąkaniem. Terapia będzie polegać na usprawnianiu narządów mowy, wywoływaniu głosek, utrwalaniu właściwych nawyków mowy. Istotny jest także kontakt z rodzicami - angażowanie ich w proces terapeutyczny. Według zaistniałych potrzeb logopeda współpracuje z innymi specjalistami. Charakterystyka zajęć: ?         liczba grup zajęciowych - 1 grupa ?         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz. ?         godzina zajęć - 60 min. ?         liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ?         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów 3) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze Opis planowanych zajęć: Zajęcia adresowane są do uczniów wykazujących zdolności  matematyczno-przyrodnicze. Celem zajęć jest: rozbudzanie zainteresowań matematycznych i przyrodniczych oraz rozwijanie postawy twórczej uczniów,   kształtowanie pozytywnej motywacji do podejmowania zadań wymagających wysiłku intelektualnego, zapoznanie uczniów z możliwością wykorzystania komputera w rozwijaniu umiejętności matematycznych poprzez wykorzystanie multimedialnych programów edukacyjnych. Charakterystyka zajęć: ?         liczba grup zajęciowych - 1 grupa ?         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz. ?         godzina zajęć - 45 min. ?         liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ?         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie Opis planowanych zajęć: Zajęcia adresowane są do dzieci uzdolnionych. Celem zajęć jest rozwijanie zdolności dzieci oraz umiejętności logicznego i twórczego myślenia poprzez budzenie i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz  twórcze obserwacje świata. Zajęcia obejmują: ćwiczenia integrujące grupę, kształtujące pozytywny obraz własnej osoby, rozwijające umiejętności interpersonalne, ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie, ekspresję twórczą: plastyczną, muzyczną, ruchową i teatralną. Charakterystyka zajęć: ?         liczba grup zajęciowych - 1 grupa ?         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz. ?         godzina zajęć - 45 min. ?         liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ?         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 5) Zajęcia terapeutyczne Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego Opis planowanych zajęć: Zajęcia Ruchu Rozwijającego adresowane są do dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego. Ich celem jest nabywanie różnych umiejętności poprzez wykorzystanie naturalnej potrzeby ruchu.  Przewidywane efekty to: radzenie sobie z emocjami, zbudowanie poczucia bezpieczeństwa oraz zdobycie umiejętności współpracy z innymi. Charakterystyka zajęć: ?         liczba grup zajęciowych - 1 grupa ?         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz. ?         godzina zajęć - 60 min. ?         liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ?         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 6) Gimnastyka korekcyjna Opis planowanych zajęć: Zajęcia maja na celu podniesienie ogólnej sprawności, wydolności organizmu dziecka poprzez ćwiczenia kształtujące, oddechowe, wytrzymałościowe oraz zabawy i gry ruchowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych, harmonijny rozwój organizmu dziecka poprzez uświadomienie potrzeby i sensu dbania o własne ciało, prawidłową postawę, zdrowie, sprawność, higienę oraz skorygowanie istniejących zaburzeń w postawie ciała. Charakterystyka zajęć: ?         liczba grup zajęciowych - 1 grupa ?         łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz. ?         godzina zajęć - 60 min. ?         liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ?         łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów     3.5. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: - dysponowania osobami posiadającymi minimalne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe zgodnie z opisem zawartym w wykazie osób - zapewnienia minimalnej ilości osób prowadzących zajęcia z uczniami zgodnie z wykazem osób do prowadzenia zajęć dodatkowych oraz zgodnie z ilością grup zajęciowych, - zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zajęć, w szczególności prowadzący zajęcia muszą być dyspozycyjni i w pełni muszą dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz dostosowany do podziału godzin, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia dodatkowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki, - przeprowadzenia zajęć dodatkowych zgodnie z zakresem programowym i harmonogramem ustalonymi we współpracy z Dyrektorem szkoły, - prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, - korzystania z dostarczonych przez szkołę pomocy dydaktycznych celem podniesienia efektów prowadzonych zajęć, - prowadzenia ewidencji zajęć odpowiadającej ustalonemu harmonogramowi, - informowania Dyrektora szkoły o problemach w realizacji zajęć, - monitorowania postępu uczniów poprzez: - prowadzenie dziennika lekcyjnego dla każdej grupy zajęciowej wraz z listą obecności potwierdzającą udział uczniów w zajęciach, - przygotowanie dla Zamawiającego danych do sprawozdawczości wymaganej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  - wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. 3.6 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80 10 00 00-5 usługi szkolnictwa podstawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach