Gmina Wieliczka ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
- Data zamieszczenia: 2014-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
ul. Powstania Warszawskiego 1 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
REGON: 35155536400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1 Informacje o projekcie Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2 Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów z klas I-III w szesnastu szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieliczka w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka. W ramach wszystkich części zamówienia wsparciem objętych zostanie 314 uczniów. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3 Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części: 1) Zgodnie z zasadami realizacji projektów systemowych, w odniesieniu do poszczególnych rodzajów zajęć udział pojedynczego ucznia nie może być mniejszy niż 30 godzin w całym roku szkolnym. 2) Zajęcia dodatkowe co do zasady będą się odbywać w salach lekcyjnych poszczególnych szkół, z wyłączeniem sytuacji, gdy z planowanego opisu zajęć wynika możliwość organizacji zajęć w innych miejscach. 3) Wykonawca we współpracy z Dyrektorem szkoły opracuje program zajęć dla każdej grupy zajęciowej z uwzględnieniem charakterystyki opisanej dla każdej części zamówienia oraz indywidualnych potrzeb uczniów. Ramowy opis zajęć podany jest w pkt. 3.4 SIWZ. 4) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Dyrektorem szkoły w której będzie prowadził zajęcia, w szczególności w kwestiach związanych z realizacją programu zajęć i jego modyfikacjami. 5) Harmonogram realizacji zajęć i jego zmiany, przy uwzględnieniu możliwości organizacyjnych Wykonawca uzgodni każdorazowo z Dyrektorem szkoły. Harmonogram musi zawierać co najmniej: daty i godziny prowadzonych zajęć, nazwę zajęć, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, oznaczenie grupy zajęciowej. 6) Dopuszcza się aby jedna osoba prowadziła więcej niż jeden rodzaj zajęć pod warunkiem spełniania wymagań dotyczących kwalifikacji do prowadzenia danego rodzaju zajęć. 7) Liczebność uczniów w grupach nie przekroczy dopuszczalnej liczby uczniów określonej dla danego typu zajęć w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1487). 3.4 Charakterystyka zajęć planowanych do przeprowadzenia dla poszczególnych części zamówienia: Część I: Zadanie nr 1 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ? liczba grup zajęciowych - 3 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 90 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 15 uczniów 2)Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 3) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie -10 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów 4) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów Część II: Zadanie nr 3 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Wieliczce 1) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 2) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 3 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 90 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 15 uczniów 3) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 7 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 7 uczniów 4) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 16 uczniów Część III: Zadanie nr 4 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Byszycach 1) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 2 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 2 uczniów 2) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów Część IV: Zadanie nr 5 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Gorzkowie 1) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 4 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 120 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 20 uczniów 2) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 6 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów 3) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 4) Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 5) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów Część V: Zadanie nr 6 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach 1) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów 2) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów 3) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów Część VI: Zadanie nr 7 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Grabiu 1) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 3 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 3 uczniów 3) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 6 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów Część VII: Zadanie nr 8 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Grajowie 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 2) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 10 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów 3) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów Część VIII: Zadanie nr 9 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Janowicach 1) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów 2) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów 3) Kółko plastyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów Część IX: Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów 3) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 5) Zajęcia terapeutyczne Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 6) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów Część X: Zadanie nr 11 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Mietniowie 1) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 3 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 90 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 15 uczniów 2) Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci z trudnościami matematycznymi Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 6 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów 3) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów Część XI: Zadanie nr 12 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Podstolicach 1) Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów Część XII: Zadanie nr 13 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Raciborsku 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 2) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów Część XIII: Zadanie nr 14 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sierczy 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 7 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 14 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 3 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów 3) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów Część XIV: Zadanie nr 15 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sygneczowie 1) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 2) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów Część XV: Zadanie nr 16 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Śledziejowicach 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów 3) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 4) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 6 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów 5) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 16 uczniów Część XVI: Zadanie nr 17 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Węgrzcach Wielkich 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 10 uczniów 2) Zajęcia logopedyczne Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 2 grupy ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 60 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 4 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 3) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 8 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów 4) Gimnastyka korekcyjna Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 60 min. ? liczba uczniów w grupie - 5 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów 5) Zajęcia rozwijające uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 6 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów 6) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce Charakterystyka zajęć: ? liczba grup zajęciowych - 1 grupa ? łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania - 30 godz. ? godzina zajęć - 45 min. ? liczba uczniów w grupie - 7 uczniów ? łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 7 uczniów 5. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: - dysponowania osobami posiadającymi minimalne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe zgodnie z opisem zawartym w wykazie osób - zapewnienia minimalnej ilości osób prowadzących zajęcia z uczniami zgodnie z wykazem osób do prowadzenia zajęć dodatkowych oraz zgodnie z ilością grup zajęciowych, - zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zajęć, w szczególności prowadzący zajęcia muszą być dyspozycyjni i w pełni muszą dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz dostosowany do podziału godzin, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia dodatkowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki, - przeprowadzenia zajęć dodatkowych zgodnie z zakresem programowym i harmonogramem ustalonymi we współpracy z Dyrektorem szkoły, - prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, - korzystania z dostarczonych przez szkołę pomocy dydaktycznych celem podniesienia efektów prowadzonych zajęć, - prowadzenia ewidencji zajęć odpowiadającej ustalonemu harmonogramowi, - informowania Dyrektora szkoły o problemach w realizacji zajęć, - monitorowania postępu uczniów poprzez: - prowadzenie dziennika lekcyjnego dla każdej grupy zajęciowej wraz z listą obecności potwierdzającą udział uczniów w zajęciach, - przygotowanie dla Zamawiającego danych do sprawozdawczości wymaganej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80 10 00 00-5 usługi szkolnictwa podstawowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-20 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-09-26 - ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna- Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - prowadzenie zajęć dydaktycznych
Dodano: 2013-04-04 - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE - DODATKOWE ZAJĘCIA
Dodano: 2013-03-07 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-02-01 - Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Potrafię więcej - zajęcia dla uczniów i uczennic szkół podstawowych klas I-III z terenu Gminy Radłów.
Dodano: 2013-01-28 - ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Dodano: 2012-12-17 - ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH NA TERENIE GMINY KĘTY W 2013 R.
Dodano: 2012-11-29 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2012-11-19 - Dostawa materiałów dydyaktycznych na potrzeby realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III wszystkich szkół podstawowych w Gminie Poronin współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Dodano: 2012-11-07