Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pcim w ramach projektu Indywidualizacja - szansą dla dzieci z Gminy Pcim

Zakład Obsługi Szkół w Pcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-432 Pcim, Pcim 1178
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2748 061 , fax. 12 2748 061
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół w Pcimiu
    Pcim 1178
    32-432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 12 2748 061, fax. 12 2748 061
    REGON: 00117455800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pcim w ramach projektu Indywidualizacja - szansą dla dzieci z Gminy Pcim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pcim w ramach projektu Indywidualizacja -szansą dla dzieci z Gminy Pcim.1.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POKL.09.01.02-12-153/11. 2. Zajęcia będą prowadzone w następujących grupach:Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze - do 8 osób Zajęcia logopedyczne - do 4 osób,Zajęcia socjoterapeutyczne - do 10 osób,Zajęcia rozwijające uzdolnienia - do 8 osób,Zajęcia korekcyjno -kompensacyjne - do 5 osób W grupach będą uczestniczyć uczniowie z jednej, dwóch lub trzech klas. Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. 3. Zajęcia odbywać się będą w dniach: poniedziałek - piątek bezpośrednio po zajęciach szkolnych obowiązkowych na terenie szkół podstawowych do których uczęszczają uczniowie z terenu Gminy. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do podziału godzin uczniów z danej szkoły według harmonogramu opracowanego przez koordynatora szkolnego, a wynikającego m.in. z organizacji przewozu uczniów do miejsc zamieszkania (dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jego terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). Funkcję koordynatora szkolnego pełnić będą dyrektorzy poszczególnych placówek. 4. Szkoły podstawowe biorące udział w projekcie: Szkoła Podstawowa nr 1 w Pcimiu im. Królowej Jadwigi Szkoła Podstawowa nr 3 w Pcimiu im. Armii Krajowej Szkoła Podstawowa nr 1 w Stróży im. Marii Curie Skłodowskiej Szkoła Podstawowa nr 3 w Stróży im. Adama Mickiewicza Szkoła Podstawowa w Trzebuni im. Marii Konopnickiej Zamówienie podzielone jest na 33 części.Każda z grup ma do zrealizowania 30 h zajęć (12 h w okresie od X - XII 2012 pozostałe 18 h w okresie od I - VI 2013 r.). 5.Wykonawca zobowiązuje się do: Prowadzenia zająć dodatkowych w poszczególnych szkołach biorących udział w projekcie.Umieszczania obowiązujących logotypów oraz informacji o projekcie w ramach którego organizowane są zajęcia na dokumentach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia.Przygotowania planu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Koordynatora szkolnego (do 7 dni od dnia podpisania umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w liczbie określonej w SIWZ z częstotliwością jednej godziny tygodniowo, w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Koordynatorem projektu częstotliwość może być zmieniona (z dołożeniem wszelkich starań w celu osiągnięcia określonych rezultatów zapisanych w planie zajęć);Prowadzenia dokumentacji merytorycznej, między innymi dzienników zajęć, ankiet, raportów, testów kompetencyjnych oraz na prośbę Koordynatora projektu złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie (dwukrotny test: na początku oraz na końcu zajęć, ankiety lub/i wywiady raz na kwartał);Realizacja zajęć zgodnie z ustalonym przez koordynatora szkolnego harmonogramem (w przypadku jakichkolwiek zmian w harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora szkolnego o planowanej zmianie przed jej dokonaniem i uzyskanie na nią zgody Koordynatora projektu - uzależnionej od możliwości czasowych uczniów/szkoły);Współpraca przy promocji i monitoringu projektu,Inne czynności zlecone przez Koordynatora projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia (w trakcie realizacji działań) zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia.W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności. Wykonawca zobowiązuje się poinformować o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca po zakończeniu realizacji projektu przekaże wszystkie dokumenty związane z projektem i wytworzone podczas realizacji projektu Zamawiającemu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.Zamawiający wymaga, aby daną grupę zajęć prowadził niezmiennie jeden prowadzący chyba, że wystąpią nie przewidziane okoliczności tj. śmierć, długotrwała choroba lub inne zdarzenia losowe uniemożliwiające osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenie zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach