Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Mircze

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6519094 , fax. 084 6519015
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu
    ul. Kryłowska 20 20
    22-530 Mircze, woj. lubelskie
    tel. 084 6519094, fax. 084 6519015
    REGON: 95023233800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Mircze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Mircze. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2011/2012 od 1 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym usługi jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mircze. Zajęcia będą się odbywały po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły w której będą się odbywały zajęcia. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Zajęcia będą prowadzone będą na podstawie opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół programów indywidualizacji. Dokumentacja zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) sporządzana powinna być w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez dziesięć miesięcy od września 2011 r. do czerwca 2012 r, tak żeby w każdym miesiącu odbyła się jednakowa ilość godzin danego rodzaju zajęć. W celu monitorowania prawidłowości przebiegu zajęć wykonawca sporządzał będzie comiesięczne sprawozdania, które będzie przekazywał w formie papierowej i elektronicznej dyrektorom szkół i zamawiającemu. Na początek i na koniec każdego semestru wykonawca przeprowadzi testy mające na celu sprawdzenie osiągniętych w projekcie rezultatów. Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o wpółfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegła wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach PKOL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Sale do prowadzenia zajęć udostępni dyrektor szkoły w której prowadzone będą zajęcia. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach