Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Edukacja przedszkolna z gminą Mircze

Gmina Mircze ogłasza przetarg

  • Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
    ul. Kryłowska 20 20
    22-530 Mircze, woj. lubelskie
    tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
    REGON: 95036882000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Edukacja przedszkolna z gminą Mircze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych z gimnastyki korekcyjnej oraz zajęć logopedycznych. Odbywały się one będą w ramach projektu Edukacja przedszkolna z gminą Mircze od 8 października 2012 r. do 31.07.2014 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych 126 dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Mircze poprzez zapewnienie im alternatywnej formy wychowania przedszkolnego oraz dostępu do wczesnej edukacji w terminie do 31.07.2014r Zajęcia będą się odbywały w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników, według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły, przy której funkcjonował będzie punkt przedszkolny. Prowadzący zajęcia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć. Zajęcia prowadzone będą na podstawie opracowanych przez Wykonawcę programów nauczania. Dokumentacja zajęć odbywać się będzie poprzez prowadzenie dzienników zajęć, kart czasu pracy Wykonawcy. Monitoring prawidłowości przebiegu zajęć prowadzony będzie w oparciu o comiesięczne sprawozdania które przekazywane będą przez Wykonawcę w formie papierowej i elektronicznej dyrektorom szkół, Zamawiającemu oraz koordynatorowi projektu w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym odbywały się zajęcia. Zajęcia prowadzone będą systematycznie w okresie od 08 października 2012 r. do 31 lipca 2014 r. Na początku zajęć Wykonawca przeprowadzi diagnozę mającą na celu wyłonienie dzieci, które objęte będą pomocą logopedyczną oraz gimnastyką korekcyjną. Na zakończenie każdego roku szkolnego Wykonawca przeprowadzi monitoring efektów przeprowadzonych zajęć. W tym celu sporządzone zostaną karty obserwacji dziecka aby sprawdzić osiągnięcia dziecka objętego wsparciem. Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegał wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni pomieszczenia w punktach przedszkolnych, posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i wyniki pracy, bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć dodatkowych, a także osiągnięcie założonych w projekcie rezultatów. Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach