Przetargi.pl
„Prowadzenie stołówki szkolnej z możliwością przygotowywania posiłków na miejscu w celu ich dalszej odsprzedaży poza terenem szkoły ” z podziałem na dwie części: Część 1 pn.: „Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ścinawce Średniej ul. Sikorskiego 34C – budynek Szkoły Podstawowej ul. Sikorskiego 34A”; Część 2 pn.:„Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radkowie ul. Jagiellońska 2”.

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 735 000 , fax. 748 735 015
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 748 735 000, fax. 748 735 015
    REGON: 89071859000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prowadzenie stołówki szkolnej z możliwością przygotowywania posiłków na miejscu w celu ich dalszej odsprzedaży poza terenem szkoły ” z podziałem na dwie części: Część 1 pn.: „Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ścinawce Średniej ul. Sikorskiego 34C – budynek Szkoły Podstawowej ul. Sikorskiego 34A”; Część 2 pn.:„Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radkowie ul. Jagiellońska 2”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prowadzenie stołówki szkolnej z możliwością przygotowywania posiłków na miejscu w celu ich dalszej odsprzedaży poza terenem szkoły” z podziałem na dwie części: Część 1 pn.: „Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ścinawce Średniej ul. Sikorskiego 34C – budynek Szkoły Podstawowej ul. Sikorskiego 34A”; Część 2 pn.: „Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radkowie ul. Jagiellońska 2”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ); 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stosuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta dla każdej Części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. „Formularz Oferty", z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ– forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru istotnych postanowień umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców (o ile są znane na dzień składania ofert); 1.2. oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ; 1.3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ. 3. Oferta powinna być napisana na maszynie, komputerze lub w inny trwały sposób oraz podpisana przez osobę(y) uprawnioną(one), na podstawie odrębnych przepisów, do składania oświadczeń woli - reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 4. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach