Przetargi.pl
Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 58-260 Bielawa, Stefana Żeromskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE
    Stefana Żeromskiego 2
    58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    REGON: 005837240
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie (dalej zwany: „DPS”). 2. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w 2 lokalizacjach: 1) w siedzibie DPS w Bielawie - przy ul. Żeromskiego 2, 2) filii DPS w Niemczy - przy ul. Kolejowej 14/16. 3. Zamawiający wydzierżawi Wykonawcy sprzęt kuchenny wraz z pomieszczeniami w budynku DPS w Bielawie oraz w budynku filii w Niemczy, w których będą przygotowywane (gotowane) i dystrybuowane posiłki (kuchnie znajdują się w obu obiektach). Zasady dzierżawy sprzętu kuchennego i pomieszczeń są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do swz. 4. Wykonawca będzie przygotowywać i dystrybuować posiłki w budynkach zamawiającego przeciętnie dla 125 mieszkańców (odpowiednio: 49 mieszkańców DPS w Bielawie i 76 mieszkańców filii DPS w Niemczy). Zamawiający zastrzega, że liczba mieszkańców może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a tym samym ulegać może zmianie liczba codziennie wydawanych posiłków i Wykonawca z tytułu niezrealizowania całkowitej wartości brutto umowy, w okresie jej obowiązywania, nie będzie dochodzić roszczeń względem Zamawiającego. Maksymalna liczba mieszkańców w czasie trwania umowy może wynieść łącznie (w obu obiektach zamawiającego): 130. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą w oparciu o rzeczywistą liczbę mieszkańców, po cenie jednostkowej brutto, wynikającej z oferty Wykonawcy. Cena jednostkowa brutto za jeden osobodzień wyżywienia, wskazana przez Wykonawcę w ofercie, pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy za wyjątkiem zmian przewidzianych umową lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego (np. z powodu zmiany stawki podatku od towarów i usług). 5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie stosunku pracy osób wykonujących usługi przygotowywania, gotowania i podawania posiłków. Usługi te będą wykonywane przez co najmniej 8 osób: 4 osoby w DPS w Bielawie oraz 4 osoby w filii DPS w Niemczy a każda z ww. osób będzie zatrudniona w zakresie nie mniejszym niż ¾ etatu. Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie tych osób w ramach realizacji zamówienia w obiektach Zamawiającego. 6. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę/osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić inne osoby na pozostały okres realizacji zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, na warunkach, o których mowa w ust. 5. 7. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnianie przez Wykonawcę na podstawie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 8. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego ewidencjonowania czasu pracy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę; ewidencja musi zawierać: 1) określenie dnia poprzez wskazanie daty (dzień/miesiąc/rok), 2) imię i nazwisko pracownika, 3) godzinę przyjścia pracownika do pracy i godzinę wyjścia, 4) podpis pracownika. 9. Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 – w szczególności, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: 1) ewidencję czasu pracy, o której mowa w ust. 8; 2) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami zatrudnionymi w celu realizacji zamówienia; umowy muszą być zanonimizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (m. in. poprzez usunięcie takich danych, jak: adres zamieszkania pracownika, numer PESEL, informacje o wysokości zarobków; zanonimizowane nie może być: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i rodzaj czynności objętych umową o pracę); 3) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (jak w pkt 2). 10. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnianiem ww. osób na podstawie stosunku pracy. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego wykazu osób na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 12. Wymóg zatrudnienia w ramach stosunku pracy nie dotyczy m.in. osób odpowiedzialnych za: 1) dostawę produktów do przygotowywania posiłków, 2) dostawę lub naprawę wyposażenia i urządzeń służących do przygotowywania posiłków, 3) opracowywanie i sporządzanie jadłospisów (dot. dietetyków). 13. Zamawiający zastrzega, że wartość kosztów pracy oraz wartość minimalnej stawki godzinowej, przyjęta do ustalenia ceny oferty, nie może być niższa od wartości ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. (Dz. U. poz. 1952). 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach