Przetargi.pl
Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Pile - Gładyszewo, zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych oraz ochrona przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Piła

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Pile - Gładyszewo, zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych oraz ochrona przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Piła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Pile - Gładyszewo, zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych oraz ochrona przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Piła
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (nie mniejsza niż 200.000 zł) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usł. weterynaryjna), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b)dysponuje, co najmniej 1 lekarzem weterynarii, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a)dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł, b)posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5.Wniesie wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości i formie, 6.Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia zezwolenia na: prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz na ochronę przed bezdomnymi zwierzętami na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 236 poz.2008 z późn. zm.), na transport, unieszkodliwianie padłych zwierząt na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz.251 z późn. zm.), wydane przez Prezydenta Miasta Piła, lub w przypadku tiret 2, umowę zawartą z firmą, która takie zezwolenia posiada.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). b)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ c)Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług zgodnych z warunkiem określonym w pkt 1.2 a) i do wykazu należy dołączyć (referencje) dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik do SIWZ d)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, do wykazu należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wymagane uprawnienia. e)Informację z banku lub spółdz. kasy oszczędnościowej w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. f)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g)Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. h)Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. i)Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. j)Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. k)Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków l)Składniki wyliczenia wartości oferty - wg wzoru (załączniku do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach