Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Śremie

Starostwo Powiatowe w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2837001 , fax. 061 2829321
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 17 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2837001, fax. 061 2829321
    REGON: 63127612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa całkowicie nowego, nieużywanego i nieregenerowanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Śremie, w tym: 1) zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 5 szt. 2) drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. 3) skaner - 1 szt. 4) akcesoria komputerowe (pas transferowy, bęben światłoczuły, bateria do notebooka, dysk HDD, konwerter światłowodowy, zasilacz komputerowy, pamięci RAM )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbębną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówiena. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonanwcę w przypadkach określonych przepisami art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonanwcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt. 2 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 1 w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonanwcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605 ze zm.). W przypadku oferty składanej przez wykonanwów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: -oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonanwców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach