Przetargi.pl
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Blizna 37A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 272 27 89 , fax. (063) 272 27 89
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kole
    ul. Blizna 37A 37A
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 272 27 89, fax. (063) 272 27 89
    REGON: 31110743800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. ppp.kolo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) sprzedaż, dostawę oraz montażu (rozpakowanie, ustawienie, wypoziomowanie) dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego na miejscu dostawy, 2) przeszkolenia personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego, 3) przekazania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego, 4) wyniesienia starych mebli z pomieszczeń na korytarz, 5) świadczenie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego. Meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1) być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń lub użytkowania, 2) wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, 3) zostały wykonane z materiałów i surowców zgodnych z PN-EN dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać atesty i certyfikaty na płytę meblową, palność tkanin tapicerowanych i wytrzymałość, wystawione przez uprawnione instytucje, 4) objęte są co najmniej 36 miesięcznej gwarancją, licząc od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy opis minimalnych wymagań w zakresie warunków techniczno -eksploatacyjnych określony został w druku FORMULARZ CENOWY. Rozmieszczenie, typ, rozmiary oraz kolorystka mebli biurowych oraz innego wyposażenie biurowego dla poszczególnych pomieszczeń przedstawione zostały w druku WIZUALIZACJA. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej pomieszczeń), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391340000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferowane meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w druku FORMULARZ CENOWY. Oferowane meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe pod względem rozmieszczenia, typów, rozmiarów oraz kolorystki muszą być zgodne z założeniami przyjętymi w druku WIZUALIZACJA. Dostawca może zaproponować meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe, które pod względem technicznym będzie porównywalne lub lepsze od tego, które zostało opisane w druku FORMULARZ CENOWY. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia przez podwykonawców. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Dostawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) podpisane oświadczenie o gotowości współpracy z Dostawcą przez inne podmioty gospodarcze, zgodnie z Załącznikiem Nr 2, jeżeli jest wymagany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony druk o nazwie OFERTA, 2) wypełniony druk o nazwie FORMULARZ CENOWY, 3) próbki materiałów obiciowych do oferowanych mebli tapicerskich z oznaczeniem, których mebli te próbki dotyczą, 4) foldery, fotografie z zaznaczonymi oferowanymi meblami, zgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia, 5) oświadczenia, o których mowa jest w rozdziale IV ust. 6 SIWZ, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 8) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, 9) wyjaśnienia lub dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. 9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ppp.kolo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach