Przetargi.pl
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Skarszewach w projekcie pt. Mój zawód - moja przyszłość

Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 83-250 Skarszewy, ul. Dworcowa 27/1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5882537, 5882962 , fax. 058 5882537
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli
    ul. Dworcowa 27/1 27/1
    83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 058 5882537, 5882962, fax. 058 5882537
    REGON: 19088329400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Skarszewach w projekcie pt. Mój zawód - moja przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Zasadniczej Szkole Zawodowej metodą projektu tj. zgodnie z materiałami znajdującymi się na platformie edukacyjnej Zamówienie zostało podzielone na osiemnaście (18) części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zajęcia w ramach projektu powinny odbywać się w dni powszednie w godzinach wolnych od zajęć lekcyjnych. Szczegółowe terminy zajęć Wykonawca ustali we współpracy z uczestnikami projektu lub ich opiekunami prawnymi. Zajęcia będą odbywać się w grupach i indywidualnie. II - Opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia: zajęcia dodatkowe ukierunkowane na wzmocnienie efektywności nauczania zawodu Część 1 - organizacja techniki sprzedaży w wymiarze 60 h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 10h, w 2014 - 30h, 2015 - 20 h - 2 grupy Część II - obsługa klientów w wymiarze 60 h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 10h, w 2014 - 30h, 2015 - 20 h - 2 grupy Część III - technologia wyrobów tapicerowanych w wymiarze 30 h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 5h, w 2014 - 15h, 2015 - 10 h - 1 grupa Część IV - techniki fryzjerskie w wymiarze 36 h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 6h, w 2014 - 18h, 2015 - 12 h - 1 grupa Część V - technologia napraw pojazdów samochodowych w wymiarze 36 h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 6h, w 2014 - 18h, 2015 - 12 h - 1 grupa zajęcia wyrównawcze Część VI - język polski w wymiarze 90h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 15h, w 2014 - 45h, 2015 - 30 h - 3 grupy Część VII - matematyka w wymiarze 150h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 25h, w 2014 - 75h, 2015 - 50 h - 5 grup Część VIII - język angielski w wymiarze 660h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 132h, w 2014 - 330h, 2015 - 198 h - 11 grup Część IX - chemia w wymiarze 48h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 6h, w 2014 - 24h, 2015 - 18 h - 3 grupy Część X - geografia w wymiarze 48h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 6h, w 2014 - 24h, 2015 - 18 h - 3 grupy Część XI - historia w wymiarze 48h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 6h, w 2014 - 24h, 2015 - 18 h - 3 grupy Część XII - informatyka w wymiarze 660h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 132h, w 2014 - 330h, 2015 - 198 h - 11 grup Część XIII - biologia w wymiarze 32h w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. tj. w 2013 r. - 4h, w 2014 - 16h, 2015 - 12h - 2 grupy diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informację i pomoc w planowaniu kariery za pomocą wywiadów, ankiet i innych metod. zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym oraz przeciwdziałanie patologiom społecznym i uzależnieniom Część XIV - zajęcia z doradcą zawodowym w okresie od października 2013 do czerwca 2015 r. - łącznie 364 h tj. - od października 2013 r. do czerwca 2014 - ( 91 uczniów x 1 godz. x 2 semestry = 182h ) - od października 2014 r. do czerwca 2015 - ( 91 uczniów x 1 godz. x 2 semestry = 182h ) Część XV - indywidualna opieka pedagoga szkolnego w okresie od października 2013 do czerwca 2015 r. łącznie 54 h. tj. - od października 2013 r. do czerwca 2014 - ( 3 uczniów x 1h x 9 miesięcy = 27h ) - od października 2014 r. do czerwca 2015- ( 3 uczniów x 1h x 9 miesięcy = 27h ) Część XVI - grupowe zajęcia rewitalizacyjne z pedagogiem szkolnym ukierunkowane na rozwój koncentracji uwagi, myślenia twórczego w okresie od października 2013 do czerwca 2015 r. łącznie 18 h. tj. - od października 2013 r. do czerwca 2014 - ( 9 h - 1 grupa ) - od października 2014 r. do czerwca 2015 - ( 9 h - 1 grupa ) Część XVII - zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości - tworzenie własnego przedsiębiorstwa w okresie od października 2013 do czerwca 2015 r. - łącznie 48 h tj. - od października 2013 r. do czerwca 2014 - ( 8 h x 3 grupy = 24h ) - od października 2014 r. do czerwca 2015- ( 8 h x 3 grupy = 24h ) Część XVIII - zajęcia poświęcone zagadnieniom równości płci i rozwiązywaniu problemów bez użycia przemocy okresie od października 2013 do czerwca 2015 r. - łącznie 12 h tj. - od października 2013 r. do czerwca 2014 - ( 2 h x 3 grupy = 6h ) - od października 2014 r. do czerwca 2015- ( 2 h x 3 grupy = 6h )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach