Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 625 601
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
ul. Jagiellońska 107
34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 182 625 601
REGON: 12245667100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppn
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska „Zamek Czorsztyn” w okresie od 16 grudnia 2020 r. do 15 grudnia 2022 r., obejmujące w szczególności: 1. Utrzymanie porządku na terenie uroczyska „Zamek Czorsztyn” wraz ze znajdującym się tam parkingiem (CPV 90600000-3), 2. Prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających zamek Czorsztyn (CPV 63510000-7), wraz ze: a) sprzedażą biletów oraz pobieraniem opłat za udostępnienie zamku Czorsztyn do filmowania lub fotografowania uroczystości rodzinnych, na zasadach określonych w obowiązującym w tej sprawie zarządzeniu dyrektora Pienińskiego Parku Narodowego, b) sprzedażą wydawnictw Pienińskiego Parku Narodowego i pamiątek w pomieszczeniu kasowym znajdującym się w pawilonie przy parkingu. Ponadto ustala się, że w okresie od 15 kwietnia do 15 października zleceniobiorca oprócz sprzedaży biletów w kasie przy parkingu będzie prowadził drugi punkt sprzedaży i kontroli biletów, zlokalizowany w baszcie Baranowskiego na terenie zamku Czorsztyn, 3. Prowadzenie i utrzymanie we właściwym stanie sanitariatów publicznych w pawilonie przy parkingu (CPV 90600000-3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż gotówkowa należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 6. Jeżeli Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez Wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił popisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oświadczenia wszystkich zgłoszonych osób, w tym oferenta, że będą prowadziły punkt informacyjny w imieniu oferenta (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyszukiwanie, rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej podróżujących służbowo.
Dodano: 2023-07-05 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych „Sokolica” i „Trzy Korony” w latach 2023-2027.
Dodano: 2023-03-08 - Wyszukiwanie, rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2021-03-29 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A.
Dodano: 2021-02-18 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A.
Dodano: 2020-12-21 - Usługa dostarczenia biletów lotniczych do Paryża dla 2 osób z WIMiP - KC-zp.272-111/20
Dodano: 2020-02-26 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron
Dodano: 2019-12-20 - Usługa zakupu i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych w kraju i zagranicą oraz rejestracja on-line pracowników na konferencje/kongresy w kraju i zagranicą, w ramach projektów, które są lub mogą być finansowane lub współfinansowane ze środków zewnętrznych
Dodano: 2019-12-11 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A., w związku z realizacją projektu "Krakow Metropolitan Area for Business".
Dodano: 2019-08-09 - Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w obiektach hotelarskich oraz w innych obiektach na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego do 30 czerwca 2022 roku
Dodano: 2019-06-03