Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 625 601
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
ul. Jagiellońska 107
34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 182 625 601
REGON: 12245667100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppn
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej „Sokolica” w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2020 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2021 r., obejmujące w szczególności: • codzienną sprzedaż biletów na galerię: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 – 16.00; b) w październiku w godz. 9.30 – 15.00; Godziny określone w podpunktach a), b) są minimalnym czasem sprzedaży biletów. • udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo – krajoznawczych, • utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. 1-3 maja 2020, 15-16 sierpnia 2020; 1-3 maja 2021, 14-15 sierpnia 2021; • utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy – po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, • występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, • prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę. B. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej „Trzy Korony” w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2020 r., oraz od 20 kwietnia do 31 października 2021 r., obejmujące w szczególności: • codzienną sprzedaż biletów na galerię: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 – 16.00; b) w październiku w godz. 9.30 – 15.00; Godziny określone w podpunktach a), b) są minimalnym czasem sprzedaży biletów. • udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo – krajoznawczych, • utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. 1-3 maja 2020, 15-16 sierpnia 2020; 1-3 maja 2021, 14-15 sierpnia 2021; • utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęczy Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) po Trzy Korony, a zwłaszcza codziennego zebrania śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. Utrzymanie czystości w obrębie szczytu Trzech Koron obejmuje: poczekalnię, żleb pod pomostem, sąsiedztwo galerii widokowej i prowadzącego do niej ciągu komunikacyjnego, • występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, • prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości: 1.000 zł słownie: jeden tysiąc złotych) na każdą ofertę częściową. 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001. Wadium należy wpłacić nie później niż do dnia 13 stycznia 2020 r. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż gotówkowa należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a PZP. 6. Jeżeli wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających na obu galeriach, a następnie odstąpił od podpisania umowy w jednej części zamówienia, wadium na tą część oferty ulega przepadkowi. b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oświadczenia wszystkich zgłoszonych przez oferenta osób, że będą prowadziły sprzedaż biletów na galerii widokowej w imieniu oferenta (załącznik nr 5).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyszukiwanie, rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej podróżujących służbowo.
Dodano: 2023-07-05 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych „Sokolica” i „Trzy Korony” w latach 2023-2027.
Dodano: 2023-03-08 - Wyszukiwanie, rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2021-03-29 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A.
Dodano: 2021-02-18 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A.
Dodano: 2020-12-21 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn
Dodano: 2020-10-30 - Usługa dostarczenia biletów lotniczych do Paryża dla 2 osób z WIMiP - KC-zp.272-111/20
Dodano: 2020-02-26 - Usługa zakupu i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych w kraju i zagranicą oraz rejestracja on-line pracowników na konferencje/kongresy w kraju i zagranicą, w ramach projektów, które są lub mogą być finansowane lub współfinansowane ze środków zewnętrznych
Dodano: 2019-12-11 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A., w związku z realizacją projektu "Krakow Metropolitan Area for Business".
Dodano: 2019-08-09 - Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w obiektach hotelarskich oraz w innych obiektach na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego do 30 czerwca 2022 roku
Dodano: 2019-06-03