Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych „Sokolica” i „Trzy Korony” w latach 2023-2027.

PIENIŃSKI PARK NARODOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107B
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182625601
  • Data zamieszczenia: 2023-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PIENIŃSKI PARK NARODOWY
    ul. Jagiellońska 107B
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 182625601
    REGON: 122456671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pieninypn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych „Sokolica” i „Trzy Korony” w latach 2023-2027.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej „Sokolica” w okresach: od 20 kwietnia do 15 listopada w latach 2023 – 2027, obejmujące w szczególności:a) codzienną sprzedaż biletów na galerię:b) udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo – krajoznawczych,c) utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. - w 2023 roku: 29 kwietnia – 3 maja; 12 –15 sierpnia,- w 2024 roku: 1 – 5 maja; 15 – 18 sierpnia,- w 2025 roku: 1 – 4 maja; 15 – 17 sierpnia,- w 2026 roku: 1 – 3 maja; 15 – 16 sierpnia,- w 2027 roku: 1 – 3 maja; 14 – 15 sierpnia.d) utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów,e) prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.B. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej „Trzy Korony” w okresach: od 20 kwietnia do 15 listopada w latach 2023 – 2027, obejmujące w szczególności:a) codzienną sprzedaż biletów na galerię:b) udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo – krajoznawczych,c) utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj.- w 2023 roku: 29 kwietnia – 3 maja; 12 –15 sierpnia,- w 2024 roku: 1 – 5 maja; 15 – 18 sierpnia,- w 2025 roku: 1 – 4 maja; 15 – 17 sierpnia,- w 2026 roku: 1 – 3 maja; 15 – 16 sierpnia,- w 2027 roku: 1 – 3 maja; 14 – 15 sierpnia.d) utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęczy Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) po Trzy Korony, a zwłaszcza codziennego zebrania śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. Utrzymanie czystości w obrębie szczytu Trzech Koron obejmuje: poczekalnię, żleb pod pomostem, sąsiedztwo galerii widokowej i prowadzącego do niej ciągu komunikacyjnego,e) prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 281 ust. 4 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1000 PLN (tysiąc złotych) za każdą ofertę częściową A lub B. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne (z zastrzeżeniem punktu XI podpunkt 1f niniejszej specyfikacji), osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (przedsiębiorcy), osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które złożą w wyznaczonym niniejszą specyfikacją terminie i miejscu kompletne oferty i nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wskazanie w ofercie co najmniej dwóch osób na każdy szczyt, które będą wykonywać czynności, o których mowa w punkcie III, podpunkt 3, litera a) i b) w częściach A i B. Maksymalna liczba zgłoszonych osób do w.w czynności przez jednego oferenta jest nieograniczona. Osoby wskazane przez jednego oferenta nie mogą zostać zgłoszone przez innego oferenta. W przypadku zgłoszenia tych samych osób przez dwóch lub więcej oferentów, oferty tych oferentów zostaną odrzucone.3. Zgłoszone osoby, w dniu otwarcia ofert poddane zostaną egzaminowi testowemu mającemu na celu sprawdzenie ich wiedzy w zakresie znajomości Pienińskiego Parku Narodowego, Pienin, ich otoczenia i atrakcji turystycznych. Egzamin rozpocznie się o godzinie 12:00 w sali edukacyjnej 125 i będzie trwał 60 min. Pytania testowe obejmować będą wiedzę dostępną w następujących publikacjach: Stefan Michalik „Pieniny – park dwu narodów, przewodnik przyrodniczy”, Krościenko n.D. 2005, Józef Nyka „Pieniny - przewodnik”, Latchorzew 2003 lub nowszy, foldery tematyczne wydane przez PPN strona internetowa www.pieninypn.pl.Za poprawne rozwiązanie testu można otrzymać 100 punktów. Egzamin zaliczą te osoby, które uzyskają co najmniej 60 punktów. Z testu zwolnione są osoby, które w ciągu ostatnich 5 lat przystępowały do egzaminu organizowanego przez Pieniński PN w ramach zamówień tego samego rodzaju i uzyskały minimum 60 punktów.Oferta zostanie objęta dalszym postępowaniem przetargowym, w przypadku, gdy co najmniej dwie zgłoszone przez oferenta osoby, zdolne do wykonania zamówienia, zdadzą egzamin testowy lub uzyskały minimum 60 punktów w poprzednim egzaminie, o którym mowa w niniejszym punkcie.• Jeżeli oferent składał ofertę na jeden szczyt to egzamin muszą zdać co najmniej 2 osoby zgłoszone przez niego w ofercie.• Jeżeli oferent składał ofertę na dwa szczyty, a egzamin zdały tylko 2 lub 3 osoby, to do oceny w przetargu dopuszczona jest 1 oferta cząstkowa najkorzystniejsza cenowo dla zamawiającego.• W przypadku gdy egzamin zdała tylko 1 zgłoszona osoba lub żadna z nich nie zdała egzaminu, to cała oferta zostaje odrzucona.Osoby przychodzące na test muszą posiadać ze sobą dowód tożsamości (dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy).Oceny spełniania powyższych warunków dokona powołana przez zamawiającego komisja przetargowa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach