Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ogłasza przetarg
- Adres: 91-222 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2534000, 2534223 , fax. 0-42 2534250
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105 105
91-222 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2534000, 2534223, fax. 0-42 2534250
REGON: 47094108100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2usbaluty.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi kasowej Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi kasowej Urzędu polegającej na: 1. Przyjmowanie wpłat na następujące rachunki Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź - Bałuty: - 38101013710000552222000000 - podatek od towarów i usług, podatek od gier, - 85101013710000552223000000 - podatek dochodowy od osób fizycznych, - 79101013710000552227000000 - pozostałe dochody z tytułu podatkowych i nie podatkowych należności budżetowych ( karta podatkowa, podatek od spadków, darowizn, czynności cywilnoprawnych i innych), - 881010123710000552221000000 - podatek dochodowy od osób prawnych, 2. Dokonywanie na rzecz podatników wypłat gotówkowych zwrotów i nadpłat podatkowych, wskazanych przez Drugi Urząd Skarbowy Łódź - Bałuty. 3. Przy przyjmowaniu wpłat na rachunki Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź - Bałuty wskazane w ust 1, Wykonawca nie będzie pobierał opłat. 4. Wykonawca nie będzie pobierał opłat od realizowanych wypłat przekazanych przez Drugi Urząd Skarbowy Łódź - Bałuty dotyczących nadpłat i zwrotów podatkowych. 5. Punkt obsługi kasowej czynny będzie w godzinach pracy urzędu - we wtorki w godzinach 8 ?? - 18 ?? - w pozostałe dni w godzinach 8 ?? - 16?? 6. W szczególnych przypadkach godziny pracy punktu obsługi kasowej na wniosek Zamawiającego mogą ulec zmianie ( np. zmiana godzin pracy Zamawiającego, wydłużony czas pracy Urzędu w końcowym okresie składania zeznań rocznych, dni otwarte organizowane w soboty, itp.). 7. Średnio miesięczna ilość operacji kasowych wynosi 2957 sztuk w tym na rzecz Urzędu 1615 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów ofertowych, oraz innych składanych w toku postępowania, a także zawierania umów w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielone tym osobom o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat ze składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. - zezwolenie na utworzenie banku wymagane obowiązującymi przepisami. - wypełniony i podpisany formularz ofertowy. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art .22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek unormowanych w art. 89 ust 1 ustawy. 7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j/w
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/136/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu gminy Miasto Radomsko
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sulejów, w tym jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2020r..
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bełchatowskiego
Dodano: 2016-02-08 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.05.2016r do 30.04.2020r
Dodano: 2016-02-04 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2016-01-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-03 - Wybór banku do wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury w latach 2015 - 2018
Dodano: 2015-05-05 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu wieruszowskiego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
Dodano: 2015-02-12