Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki

Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
    REGON: 00053261300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 53 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków działających na zasadzie osadu czynnego wspartego złożem fluidalnym na potrzeby oczyszczania ścieków socjalno - bytowych w miejscowościach: Chrośno -1 szt., Bełdów - 14 szt., Bełdów Krzywa Wieś - 7 szt., Kolonia Brużyca - 6 szt., Brużyczka Mała - 9 szt., Nowy Adamów - 1 szt., Stary Adamów - 1 szt., Sanie - 3 szt., Zgniłe Błoto - 5 szt., Sobien - 5 szt., Słowak - 1 szt., Karolew 1 szt., Wola Grzymkowa - 1 szt. na terenie gminy Aleksandrów Łódzki o wydajności od 0,6 do 2,55 m3/d w zabudowie podziemnej. Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlano - montażowych łącznie z zasilaniem elektrycznym oczyszczalni oraz przepompowni. Oczyszczone ścieki będą odprowadzane do gruntu poprzez studnię chłonna chłonnej gruntu drenażem rozsączającym ułożonym w nasypie, w gruncie rodzimym oraz do studni chłonnych. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót- PZP i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. w okresie ostatnich pięciu lat licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu 50 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków działających na zasadzie osadu czynnego wspartego złożem fluidalnym, na potrzeby oczyszczania ścieków socjalno - bytowych o wydajności od 0,6 do 2,55 m3/d w zabudowie podziemnej, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: 3.1. kierownikiem robót instalacyjno-sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 3.2. kierownikiem robót instalacyjno - elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót - według załącznika nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót podanych w wykazie. Należyte wykonanie robót w powyższym zakresie musi jasno wynikać z załączonych dokumentów. 4. wykaz osób (kierowników), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 5 do SIWZ. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 7 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2006. Nr 87, poz. 605). 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach