Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Guzów na działce nr 120/1, gmina Jasień

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, ul. XX-lecia 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4578872 , fax. 068 4578873
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    ul. XX-lecia 20 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 068 4578872, fax. 068 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Guzów na działce nr 120/1, gmina Jasień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3.1. Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach: - budowlana - instalacji sanitarnych - instalacji elektrycznych 1.3.2 Zakres obowiązków wynikających z prowadzenia nadzoru inwestorskiego określa Art.25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póź. zm.) 1.3.2.1 Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 1.3.2.2 Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; 1.3.2.3 Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji wodociągowych, elektrycznych , urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywanie ich do użytkowania 1.3.2.4 Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy 1.3.3 Do obowiązków inspektorów będzie należeć również: 1.3.3.1 Udział w przeglądach wynikłych z zakresu rękojmi i gwarancji, 1.3.3.2 Sporządzanie przy udziale i akceptacji Inwestora i Wykonawcy Robót protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych nie objętych projektem budowlanym, a niezbędnych do wykonania i prawidłowego funkcjonowania obiektów. 1.3.4 Zadanie inwestycyjne obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Guzów na działce nr 120/1, gmina Jasień 1.3.4.1Zakres robót obejmuje wykonanie: budowę budynku świetlicy wiejskiej o kubaturze 1 867m3 i powierzchni zabudowy 372 m2, wraz z wewnętrzną i zewnętrzną instalacją sanitarną, elektryczną, instalacją podziemnego zbiornika gazowego z przyłączem gazowym, budową bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, zagospodarowaniem terenu. 1.3.5 Warunki wykonania robót: Zadanie należy wykonać zgodnie z: a) specyfikacjami technicznymi b) dokumentacją projektową opracowaną przez GBB PROJEKT Wiesław Bogacz, Marszów ul. Leśna 22, c) wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu d) decyzją pozwolenia na budowę nr 103/2009 z dnia 16.02.2009r. e) przedmiarem robót w skład dokumentacji projektowej wchodzą: - Projekt budowlany - Uzgodnienia - Część kosztowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2.2. Oferent składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2.3. Wykonawca musi dysponować wiedzą i doświadczeniem do wykonania niniejszego zamówienia tj. nadzorował w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2006 - 2008) minimum 2 zadanie inwestycyjne o zakresie odpowiadającym charakterem i złożonością przedmiotowi zamówienia. 2.4. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia - osoby uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych. 2.5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia, 2.6. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy na realizację inwestycji wraz z przewidzianym okresem gwarancji i rękojmi w zakresie prowadzonego nadzoru inwestorskiego. 2.7. Wykonawca musi zapoznać się z placem budowy i projektem budowlanym dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2.8. Wykonawca musi przyjąć obowiązki określone we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.9 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.9.1. Każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2.9.2. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji finansowej, o których mowa w pkt 3.3. - 3.8.- muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. 2.10. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.1. - 3.8. spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 Ofertę Rozdział II- SIWZ 4.1.2. Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty, 4.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, 4.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.5. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, formę zatrudnienia, ich doświadczenie i uprawnienia wraz z kserokopią ich uprawnień i zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach, wg załącznika nr 3 do oferty, 4.1.7. Wykaz ważniejszych zadań inwestycyjnych nadzorowanych w okresie ubiegłych 3 lat (lata 2006 - 2008) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia z podaniem ich dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 4 do oferty. 4.1.8. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 do oferty zadania zostały wykonane z należytą starannością. 4.1.9. Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy na realizację inwestycji wraz z przewidzianym okresem gwarancji i rękojmii w zakresie prowadzonego nadzoru inwestorskiego, wg załącznika nr 5 4.2. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 4.1.4,4.1.5,4.1.9 oraz oświadczenie wymagane przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedstawia każdy z podmiotów. 4.3 Parafowany Projekt umowy stanowiący Rozdział III SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach