Gmina Jasień ogłasza przetarg
- Adres: 68-320 Jasień, ul. XX-lecia 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4578872 , fax. 068 4578873
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
ul. XX-lecia 20 20
68-320 Jasień, woj. lubuskie
tel. 068 4578872, fax. 068 4578873
REGON: 00052871200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa oświetlenia drogowego w m. Jasień ul. Zielna i m Wicina. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa oświetlenia drogowego w m. Jasień ul. Zielna i m. Wicina zgodnie z zakresem robót określonych w projektach budowlano - wykonawczych (załącznik do SWIZ) długość sieci, ilości słupów i opraw oświetleniowych w poszczególnych miejscowościach przedstawiają się następująco: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Jasień ul. Zielna: - słup oświetleniowy (5m) - 4 szt; - oprawa 70W (żarówka sodowa) - 4 szt; - linia kablowa oświetleniowa łącznie z zapasami - 129 m Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wicina: - słup oświetleniowy (9m) - 22 szt - oprawa 100W (żarówka sodowa) - 22 szt; - linia kablowa oświetleniowa łącznie z zapasami - 1122 m. Dokładny opis robót i technologia ich wykonywania oraz zastosowane materiały są opisane w Specyfikacjach Technicznych, które wchodzą w skład projektu budowlanego i są częścią składową SIWZ. 1.3.2 Warunki wykonania robót: Zadanie należy wykonać zgodnie z: a) Warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, b) Dokumentacją projektową sporządzoną na Budowa oświetlenia drogowego w m. Jasień ul. Zielna i m. Wicina. przez Projektant Annę Macutkiewicz. Dokumentacja projektowa jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Jasieniu ul. XX lecia 20 68 - 320 Jasień pokój nr 212 w godz. 800 - 1500 oraz wersja elektroniczna na stronie www.bip.jasien.com.pl w skład dokumentacji projektowej wchodzą: - Projekt budowlany, - Uzgodnienia - Mapy c) zadania inwestycyjne do realizacji pn.: Budowa oświetlenia drogowego w m. Jasień ul. Zielna i m. Wicina. posiadają aktualne pozwolenia na budowę wydana przez Starostwo Powiatowe w Żarach 1.3.3 Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach: - instalacji elektrycznych 1.3.4 Zakres obowiązków wynikających z prowadzenia nadzoru inwestorskiego określa Art.25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póź. zm.) 1.3.5 Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 1.3.6 Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; 1.3.7 Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji elektrycznych , urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywanie ich do użytkowania 1.3.8 Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy 1.3.9 Do obowiązków inspektorów będzie należeć również: 1.3.10 Udział w przeglądach wynikłych z zakresu rękojmi i gwarancji, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2.2. Oferent składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2.3. Wykonawca musi dysponować wiedzą i doświadczeniem do wykonania niniejszego zamówienia tj. nadzorował w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2006 - 2008) minimum 2 zadanie inwestycyjne o zakresie odpowiadającym charakterem i złożonością przedmiotowi zamówienia. 2.4. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia - osoby uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: instalacji elektrycznych. 2.5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia, 2.6. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy na realizację inwestycji wraz z przewidzianym okresem gwarancji i rękojmii w zakresie prowadzonego nadzoru inwestorskiego. 2.7. Wykonawca musi zapoznać się z placem budowy i projektem budowlanym dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2.8. Wykonawca musi przyjąć obowiązki określone we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.9 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.9.1. Każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2.9.2. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji finansowej, o których mowa w pkt 3.3. - 3.8.- muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. 2.10. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.1. - 3.8. spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 2.11 Rozliczenia prowadzone między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 2.12. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium ceny - 100 % 2.13.Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie poniższym kryterium Cena: Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia , natomiast pozostali Wykonawcy, otrzymają odpowiednio mniejsza liczbę punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 Ofertę Rozdział II- SIWZ 4.1.2. Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty, 4.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, 4.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.5. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.1.6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, formę zatrudnienia, ich doświadczenie i uprawnienia wraz z kserokopią ich uprawnień i zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach, wg załącznika nr 3 do oferty, 4.1.7. Wykaz ważniejszych zadań inwestycyjnych nadzorowanych w okresie ubiegłych 3 lat (lata 2006 - 2008) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia z podaniem ich dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 4 do oferty. 4.1.8. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 do oferty zadania zostały wykonane z należytą starannością. 4.1.9. Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy na realizację inwestycji wraz z przewidzianym okresem gwarancji i rękojmi w zakresie prowadzonego nadzoru inwestorskiego, wg załącznika nr 5 4.2. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 4.1.4,4.1.5,4.1.9 oraz oświadczenie wymagane przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedstawia każdy z podmiotów. 4.3 Parafowany Projekt umowy stanowiący Rozdział III SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Nadzoru Inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Walczaka na odcinku od ul. Piłsudskiego wraz z rondem w ul. Jagiełły i włączeniem w ul. Warszawską i Przebudowa ulicy Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. - II etap
Dodano: 2016-04-18 - Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2015-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2015-06-01 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji zadania remontowo -inwestycyjnego pn. Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji Teatru im J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP III- KOŃCOWY -nadzór nad wymianą pokrycia dachu
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzbrojenia terenów podstrefy Strzelce Krajeńskie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usługi ogólnobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-04-14 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VI - Remont i rozbudowa ulicy Kwiatowej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-03-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa.
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Pyrnik - Klenica - etap I - odbudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry
Dodano: 2014-10-17