Powiat Żarski ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
Al. Jana Pawła II 5 5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
REGON: 97077016100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żarach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żarach w zakresie: - branży budowlanej, - branży sanitarnej, - branży elektrycznej. Parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy 327,96 m2 - powierzchnia użytkowa 819,54 m2 - kubatura 4.596,58 m3 Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej - ściany murowane oparte na ławach żelbetowych, stropy międzykondygnacyjne żelbetowe, więźba dachowa - kratownica drewniana pokryta blachą. Koszt realizacji inwestycji - 1.753.237,86 zł ( po przetargu) W ramach sprawowania nadzoru w szczególności należy: - dokumentować roboty zanikające i podlegające zakryciu, - uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych, a po okresie gwarancji brać udział w czynnościach odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i dotyczące. a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadania wiedzy i doświadczenia; c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy tj. - wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia, 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, f. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 5) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę. 6) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte wzałaczonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 7) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 1 b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, c. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 d. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo e. parafowany wzór umowy. f. przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. b-c przedstawia każdy z tych Wykonawców. g. dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Brak poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Nadzoru Inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Walczaka na odcinku od ul. Piłsudskiego wraz z rondem w ul. Jagiełły i włączeniem w ul. Warszawską i Przebudowa ulicy Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. - II etap
Dodano: 2016-04-18 - Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2015-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2015-06-01 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji zadania remontowo -inwestycyjnego pn. Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji Teatru im J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP III- KOŃCOWY -nadzór nad wymianą pokrycia dachu
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzbrojenia terenów podstrefy Strzelce Krajeńskie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usługi ogólnobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-04-14 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VI - Remont i rozbudowa ulicy Kwiatowej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-03-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa.
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Pyrnik - Klenica - etap I - odbudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry
Dodano: 2014-10-17