Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad Termomodernizacją Szkoły Podstawowej Nr 1 i 2 w Gołdapi

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://goldap.pl, http://bip.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad Termomodernizacją Szkoły Podstawowej Nr 1 i 2 w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi. Nadzór pełniony będzie w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres nadzorowanych prac: -wymiana pokrycia dachu i ocieplenie dachu w budynku głównym, uzupełnienie obróbek blacharskich, - ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej i łącznika z budynkiem głównym, wnęk okiennych i przestrzeni między oknami i ścianą, -ocieplenie i wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu budynku głównego, opaska betonowa wokół budynku - wymiana wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana przewodów instalacji c.w.u. i cyrkulacji c.w.u, umywalek oraz montaż pompy ciepła o mocy 40 kW, - modernizację systemu wentylacyjnego przez zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na sali gimnastycznej, -wymiana wewnętrznego systemu oświetleniowego na energooszczędne LED, - montaż 84 sztuk paneli fotowoltaicznych na dachu budynku sali gimnastycznej o mocy 21 kW, -zasilanie urządzeń technologicznych. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi 2,26 mln zł brutto. Część 2 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Gołdapi. Nadzór pełniony będzie w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres nadzorowanych prac: - ocieplenie ścian zewnętrznych nad ziemią (oprócz ścian fundamentowych), - zamurowanie wnęk okiennych przy oknach, - izolacja stropów między kondygnacjami użytkowymi a nieużytkowymi, - uzupełnienie pokrycia dachu w nową podbitkę, obróbka blacharska, rynny i rury spustowe, - wymiana stolarki drzwiowej, okien, - wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w sali gimnastycznej, - modernizację instalacji centralnego ogrzewania,w tym wymianę kotła centralnego ogrzewania wraz z osprzętem na kocioł na biopaliwo, -montaż pompy ciepła do ciepłej wody użytkowej o mocy 20 kW, -modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, - wymianę instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych i osprzętu, - wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego oraz rozbudowę rozdzielnic elektrycznych, - montaż na dachu budynku 118 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy 29,5 kW. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi 2,63 mln zł brutto. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) Koordynacja robót poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych; e) Gromadzenie dokumentacji zdjęciowej z postępu prac i udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie; f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót; i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; m) Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach