Gmina Gołdap ogłasza przetarg
- Adres: 19500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
- Data zamieszczenia: 2018-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
Plac Zwycięstwa 14
19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
REGON: 79067123100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Urządzenie nabrzeża jeziora Gołdap. Nadzór pełniony będzie w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres nadzorowanych prac: budowa placu zabaw pow. 136 m2, budowa trybuny zewnętrznej przy istniejącym boisku do piłki siatkowej plażowej z montażem piłkochwytów i wymianą nawierzchni. Trybuna o powierzchni zabudowy 82,85 m2, budowa stanowisk do caravaningu samochodowego o polu 5m x 10 m – 10 sztuk, budowa pomostu cumowniczego wraz z umocnieniem nadbrzeża jeziora . Pomost pływający w kształcie litery „I” o dł. 25 m i szer. 2,4 m wraz z 7 odnogami cumowniczymi o dł. 6 m i szer 0,7 m, budowa utwardzonych ciągów pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej. Ogólna powierzchnia utwardzeń 1548,59 m 2, w tym chodniki o powierzchni 926,0 m2, budowa placu do gier i zabaw o nawierzchni asfaltowej, pow. 140 m2, przebudowa sanitariatu ogólnodostępnego z wykonaniem łazienki osobom niepełnosprawnym oraz rozbudową o kuchnię turystyczną z magazynkiem sprzętu kuchennego. Powierzchnia zabudowy - 126,69 m2, w tym rozbudowa - 31,50 m2; kubatura brutto – 713,26 m3, w tym rozbudowa 155,93 m3, przebudowa i remont budynku wypożyczalni sprzętu oraz rozbudowę o magazyn sprzętu pływającego. Powierzchnia zabudowy przebudowywanego obiektu 385,95 m2, kubatura – 1197,09 m3, po przebudowie 1258,52 m3. Rozbudowa o magazyn sprzętu pływającego – powierzchnia rozbudowy 176,42 m2, kubatura rozbudowy 964,77 m3, przebudowa i budowa instalacji kanalizacyjnej z przepompownią ścieków z odprowadzeniem do sieci miejskiej - 45mb, przyłączem kanalizacji sanitarnej od budynku wypożyczalni do sanitariatów dł 44,94 m, punktem zrzutu, przyłączem dł 9,3m, przebudowa i budowa instalacji elektrycznych obiektu wypożyczalni oraz sanitariatu, przebudowa odcinka linii kablowej między ZK-77+497+496 i przeniesienie złącza kablowego ZK-497. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem : http://bip.goldap.pl/pl/1227/5566/przetarg-nieograniczony-urzadzenie-nadbrzeza-jeziora-goldap-zmiana-terminu-skladania-ofert.html Szacunkowa wartość robót budowlanych – zgodnie z kosztorysami inwestorskimi wynosi 2 488 369,72 zł brutto Część 2 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa Domu Kultury w Gołdapi Nadzór pełniony będzie w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres nadzorowanych prac: 1. Rozbudowa budynku Domu Kultury w Gołdapi o nowy obiekt budowlany. Obiekt parterowy uzupełniający istniejącą zabudowę pierzejową (przylegający do istniejącego budynku) podpiwniczony w całości z antresolą. Dach dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną. Powierzchnia zabudowy/rozbudowy – 133,45 m2, kubatura rozbudowy – 1382,89m3, powierzchnia użytkowa rozbudowy – 206,41 m2, powierzchnia całkowita rozbudowy – 285,90 m3. 2. Przebudowa i remont budynku Domu Kultury wraz z dziedzińcem obejmująca swym zakresem przede wszystkim: - Wykonanie samodzielnej łazienki dla osób niepełnosprawnych poprzez wyłączenie jej z sanitariatu oraz magazynków przy sanitariatach. - Przebudowę sanitariatu męskiego i damskiego. - Wykonanie zabudowy nad istniejącymi schodami zewnętrznymi w celu zabezpieczenia ich przed czynnikami atmosferycznymi oraz ich przebudowę. - Przebudowę sali widowiskowej w celu uzyskania większej ilości miejsc do siedzenia. - Przebudowę szatni dla artystów. - Roboty instalacyjne wod.-kan, elektryczne. - Wykonanie wentylacji sali widowiskowej. - Przebudowę nawierzchni dziedzińca. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem : http://bip.goldap.pl/pl/1227/5594/przetarg-nieograniczony-przebudowa-i-rozbudowa-domu-kultury-w-goldapi-ii-procedura.html Szacunkowa wartość robót budowlanych – zgodnie z kosztorysami inwestorskimi wynosi 1 611 696,92 zł brutto Część 3 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Adaptacja budynku gospodarczego na pracownię garncarską Nadzór pełniony będzie w branży budowlanej. Zakres nadzorowanych prac: - przebudowa i nadbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania o powierzchni zabudowy 58,17 m2 (w tym pow.zab. rozbudowy 5,46 m2), kubaturze 133,70 m3 (w tym kubaturze rozbudowy 21,52 m3) z przyłączem wodociągowym - dł. 28,01 m oraz przyłączem kanalizacyjnym - dł. 38,82 m. Pracownia wyposażona w salę warsztatową, wc przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, szatnię i magazyn. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem : http://bip.goldap.pl/pl/1227/5604/przetarg-nieograniczony-adaptacja-budynku-gospodarczego-na-pracownie-garncarska.html Szacunkowa wartość robót budowlanych – zgodnie z kosztorysami inwestorskimi wynosi 205 643,91 zł brutto Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniu należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) Koordynacja robót poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych; e) Gromadzenie dokumentacji zdjęciowej z postępu prac i udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie; f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót; i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; m) Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa tężni solankowej w Iławie”
Dodano: 2024-04-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29