Przetargi.pl
Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu obejmuje n/w ilości punktów świetlnych i iluminatorów: 1)iluminację obiektów zabytkowych na Wyspie Piaskowej-10 szt. 2)iluminację wokół pomnika kard. B. Kominka-20 szt. 3)oświetlenie parkowe terenów zieleni w części Parku Szczytnickiego-52 szt. 4)oświetlenie parkowe na osiedlu GAJ przy ul. Orzechowej-70 szt. 5)oświetlenie parkowe placu zabaw przy ul. Mikołowskiej-14 szt. 6)oświetlenie parkowe przy placu Św. Macieja-16 szt. 7)oświetlenie parkowe przy scenie w Parku Południowym-4 szt. 8)oświetlenie parkowe wzdłuż nabrzeża rzeki Odry przy ul. Św. Józefa-10 szt. 9)oświetlenie i iluminacja w Ogrodzie Japońskim-37 szt. 10)oświetlenie przy schodach nabrzeża rzeki Odry na Wyspie Słodowej-39 szt. 11)oświetlenie parku osiedlowego przy ul. Bajana-24 szt. 12)oświetlenie i iluminacja Pomnika Króla B. Chrobrego przy ul. Świdnickiej-8 szt. 13)oświetlenie parku i iluminacji Pom. Wspólnej Pamięci przy ul. Grabiszyńskiej-51 szt. 14)iluminacja pomnika Europejski Krzyż Pokoju przy ul. Wyszyńskiego-2 szt. 15)oświetlenie sektora VIII Parku Szczytnickiego w rejonie ul. F. Chopina-39 szt. 16)oświetlenie parkowe i iluminacja w parku im. Mikołaja Kopernika-76 szt. 17)oświetlenie i iluminacja rzeźby Pociąg do nieba przy ul. Strzegomskiej-11 szt. 18)iluminacja pomnika Rotmistrza W. Pileckiego na Promenadzie Staromiejskiej-3 szt. 19)iluminacja obiektów zabytkowych na Wzgórzu Polskim przy ul. Purkyniego-6 szt. 20)oświetlenie parku im. Gen. M. Langiewicza przy ul. Gajowickiej-30 szt. 21)oświetlenie skweru i pomnika Korfantego przy ul. Sokolej/Orlej-43 szt. 22)konserwacja oraz obsługa punktów podczas imprez plenerowych w parkach: Staszica, Staromiejskim, Południowym, Langiewicza, przy ul. Brzóski, Gajowickiej i osiedlu GAJ-8 szt. 2.Zakres rzeczowy usług obejmuje: 1)Czynności rozliczane w ramach miesięcznego wynagrodzenia : a)obsługa i przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej i zabezpieczającej oraz sterowniczej w szafkach oświetleniowych 1 raz w miesiącu, b)bieżące przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni oraz utrzymanie w czystości opraw, c)przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, raportowanie i usuwanie uszkodzeń w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia, d)kontrola stanu oświetlenia w porze nocnej 1 raz w miesiącu, e)wymiana uszkodzonych elementów: przewodów w słupie, niesprawnych źródeł światła, układów zapłonowych, oprawek, dławików, kondensatorów, bezpieczników, tabliczek i drzwiczek słupowych do 3 dni od zgłoszenia, f)powiadomienie Zamawiającego o usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości działania oświetlenia w ciągu -3 dni od dnia usunięcia, g)usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa zdrowia i życia osób trzecich, w tym użytkowników terenów zieleni, spowodowanych przez urządzenia oświetlenia. 2)Pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami - 1 raz w roku wg poz. 25 tabeli z Załącznika Nr 8, rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3)Czynności awaryjne i zdarzenia losowe rozliczane będą kosztorysem powykonawczym dla n/w usług objętych odrębnym zleceniem wg poz. 26, 27, 28 tabeli z Załącznika Nr 8 SIWZ - Kosztorys ofertowy - wycena usług w cyklu jednorocznym: a)wymiana na nowe uszkodzonych opraw oświetlenia parkowego, naświetlaczy lub lamp do istniejącej iluminacji, uszkodzonych słupów, naprawa (mufowanie) uszkodzonych kabli zasilających, b)wymiana na nowe szaf oświetlenia parkowego wraz z fundamentem oraz punktów poboru energii elektrycznej, c)wymiana wyposażenia elementów szafek oświetlenia parkowego w tym np.: (zabezpieczeń, styczników wyłączników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących, zacisków przyłączenia). 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby punktów świetlnych lub iluminatorów od pierwszego dnia każdego miesiąca. Zmniejszenie liczby punktów świetlnych lub iluminatorów spowoduje obniżenie należnego miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku zwiększenia ilości punktów świetlnych lub iluminatorów Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego. 3.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 2)wykonanie przedmiotu zamówienia z dochowaniem najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania zamówienia, 4)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 5)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności, nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. 4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie dla uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 5.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1)zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego, 2)dokonywanie comiesięcznych odbiorów przedmiotu zamówienia i zapłata umówionego wynagrodzenia. 6.Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7.Termin realizacji zamówienia: od dnia 1.01.2015 r. do dnia 31.12.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach