Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 034 3243130
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    ul. Szymanowskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3706100 w. 186, fax. 034 3243130
    REGON: 15152765800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług wymienionymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obsługa bankowa obejmuje: 1. Prowadzenie pomocniczego rachunku bankowego Funduszu Pracy (główny rachunek prowadzony jest w NBP) w zakresie bezgotówkowych wypłat świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób i podmiotów. 2. Prowadzenie subkont do w/w rachunku, lub odrębnych rachunków obsługujących programy oraz fundusze związane z realizacją projektów unijnych. 3. Otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej nie później niż od dnia 1 stycznia 2016 r. 4. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 5. Zapewnienie możliwości dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej. Bank-Wykonawca u Zamawiającego wdroży system bankowości elektronicznej oraz zapewni serwis jego obsługi, a także zapewni wszelką pomoc użytkownikowi w zakresie obsługi systemu. 6. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz umożliwiać w szczególności: a) uzyskiwanie na bieżąco informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Zamawiającego; b) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego ze wszystkich ww. rachunków w ramach dostępnych środków, w godzinach pracy Zamawiającego (tj. 7.00 - 15.00); c) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej, wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego Zamawiającego; d) informowanie użytkowników Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone); e) zapewnienie w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj.: jednoznacznej identyfikacji użytkowników Zamawiającego w procesie logowania się do systemu, dodatkowego uwierzytelnienia użytkownika Zamawiającego i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowania transakcji danych, automatycznej blokady konta użytkownika Zamawiającego po trzykrotnej próbie dostępu z błędnie podanym hasłem, tworzenia rejestru czynności użytkowników Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy bezpłatnie: udzielić Zamawiającemu licencji na system; dostarczyć i zainstalować u Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu oraz bezpłatnie aktualizować wersję oprogramowania; przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego; po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Dokonywanie przelewów poza bank Wykonawcy. 8. Dokonywanie przelewów wewnątrz banku Wykonawcy umowy z wymogiem realizacji zlecenia płatności w dniu złożenia zlecenia. 9. Uruchomienie i prowadzenie rachunków osobistych dla klientów Zamawiającego wyrażających wolę posiadania i korzystania z rachunku w banku Wykonawcy na niżej podanych zasadach: a) bezpłatne uruchomienie rachunków ROR dla indywidualnych klientów Zamawiającego; b) bezpłatne prowadzenie rachunków bankowych dla indywidualnych klientów Zamawiającego w okresie przekazywania świadczeń przez Zamawiającego i dodatkowo 3 miesiące po upływie miesiąca, w którym nastąpiła ostatnia wpłata na rachunek bankowy przez Zamawiającego; c) umożliwienie poboru środków z rachunku ROR za pomocą wydanej przez Wykonawcę karty bankomatowej bez ponoszenia kosztów jej wydania i korzystania z niej w okresie wymienionym w pkt. b); d) stosowne umowy do rachunków bankowych, o których mowa w pkt. a i b będą zawierane przez Wykonawcę (bank) z uwzględnieniem zasad określonych w opisie przedmiotu zamówienia przynajmniej w Częstochowie i w Koniecpolu; e) Zamawiający wymaga, aby w Mieście Częstochowa oraz w każdej gminie znajdującej się we właściwości miejscowej Zamawiającego istniała możliwość dostępu do środków zgromadzonych na rachunkach ROR przynajmniej poprzez jeden z wymienionych sposobów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu z danymi adresowymi bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych, w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych. Zamawiający obsługuje mieszkańców Miasta Częstochowy, Miasta i Gminy Blachownia, Miasta i Gminy Koniecpol oraz gmin: Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny, Starcza. 10. Nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec Wykonawcy, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową. 11. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunek bankowy Zamawiającego we wszystkich kasach banku - Wykonawcy bez prowizji i opłat. 12. Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego. 13. Udostępnienie Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 14. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach Zamawiającego nie może być niższe od oprocentowania wynikającego ze standardowego oprocentowania stosowanego przez bank dla prowadzonych rachunków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych jednostki objętej zamówieniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bip.czestochowa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach