Urząd Miejski w Woźnikach ogłasza przetarg
- Adres: 42-289 Woźniki, ul. Rynek 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3573100 , fax. 034 3573105
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Woźnikach
ul. Rynek 11 11
42-289 Woźniki, woj. śląskie
tel. 034 3573100, fax. 034 3573105
REGON: 15139848000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Woźniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Woźniki. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych jednostek: - Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Woźnikach, - Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół Miasta i Gminy Woźniki, - Szkoły Podstawowej w Woźnikach, - Szkoły Podstawowej w Lubszy, - Szkoły Podstawowej w Psarach, - Szkoły Podstawowej w Ligocie Woźnickiej, - Szkoły Podstawowej w Kamienicy, - Gimnazjum w Woźnikach, - Gimnazjum w Psarach, - Liceum Ogólnokształcącego w Psarach, - Przedszkola w Woźnikach, - Przedszkola w Psarach Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla Gminy Woźniki lub jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie postępowaniu. 3. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych w punkcie na terenie miasta Woźniki. W ramach umowy Bank powinien: 1. Udostępnić w siedzibie zamawiającego system bankowości elektronicznej (2 stanowiska komputerowe) umożliwiający dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 2. Zapewnić instalację oprogramowania i świadczenia usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy na 2 stanowiskach komputerowych umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 3. Przeprowadzić kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie zamawiającego i siedzibach jednostek organizacyjnych) osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. 4. Świadczyć bieżące doradztwo i pomoc techniczna (w godzinach od 8.00 do 15.45) z zakresu obsługi systemu, a w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjecie działań w celu jej usunięcia. 5. Świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy. 6. Wydawać na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczenia i opinie bankowe. 7. Uruchomić z dniem 04.01.2010 r. punkt kasowy w Woźnikach w przypadku nie posiadania na terenie miasta stałej siedziby lub oddziału. Zamawiający nie dopuszcza możliwość pobierania opłat i prowizji bankowych za: 1. Instalację, doradztwo i eksploatację systemu bankowości elektronicznej. 2. Wpłaty gotówki przez zamawiającego, jednostki podległe oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i pomocnicze. 3. Wypłaty gotówkowe przez zamawiającego i jednostki podległe z rachunków bieżących i pomocniczych. 4. Sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych. 5. Druki czeków gotówkowych, zabezpieczenie skrytki bankowej i opłat za złożone depozyty oraz zaświadczenia i opinie bankowe. 6. Doradztwo finansowe dla zamawiającego i jednostek podległych. 7. Realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Koncesja, zezwolenie lub licencja, Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy, na mocy której utworzony został bank, w szczególności: a) bank państwowy, utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa o utworzeniu banku państwowego, statut banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, b) banki spółdzielcze oraz banki w formie spółki akcyjnej, powołane na podstawie ustawy -Kodeks spółek handlowych - Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, , Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena (opłata za prowadzenie rachunków pomocniczych)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu miasta Piekary Śląskie
Dodano: 2016-07-15 - Obsługa bankowa budżetu miasta Gliwice w latach 2017-2021
Dodano: 2016-07-14 - KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ BANKOWĄ AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-17 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 11/PN/16 NA USŁUGĘ OBSŁUGI BANKOWEJ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2016-06-15 - Obsługa bankowa Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
Dodano: 2016-05-06 - Pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Żywieckiego, tj. Starostwa Powiatowego w Żywcu i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-29 - Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Obsługa bankowa Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
Dodano: 2016-04-15 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Bytomia oraz udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku podstawowym
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
Dodano: 2016-04-01