Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2014-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 00137222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROMOCJA PROJEKTU E-USŁUGI W OCHRONIE ZDROWIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Projektu obejmująca prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją Projektu pn.: E-usługi w ochronie zdrowia, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej. 2) zaprojektowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej ze stali nierdzewnej. 3) opracowanie, na podstawie tekstu dostarczonego przez Zamawiającego, artykułu opisującego inwestycję i zamieszczenie go w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym o nakładzie nie mniejszym niż 30.000 egz. 4) zaprojektowanie i wykonanie gadżetów tj.: a) smycze metalowe b) pamięć przenośna do komputerów - PENDRIVE 16 GB c) koszulki bawełniane T-shirt d) zestawy karteczek samoprzylepnych 5) zaprojektowanie i wykonanie (skład oraz wydruk) naklejek na sprzęt 6) zaprojektowanie i wykonanie ulotki informacyjno-promocyjnej 7) przygotowanie we współpracy z Zamawiającym i przekazanie do emisji w pojazdach komunikacji miejskiej materiału promującego projekt 8) przygotowanie i aktualizacja podstrony internetowej, przedstawiającej informacje o celach Projektu 9) dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego trzech monitorów reklamowych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Warunki i okres gwarancji. 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił: a) 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne oraz na wykonane nadruki, naszycia, grawery i tłoczenia, b) 5 lat gwarancji na jakość tablic, w szczególności na wykonane nadruki i grawery oraz montaż tablicy informacyjnej oraz tablic pamiątkowych. c) 36 miesięcy na monitory reklamowe 2) termin gwarancji będzie liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi zasadami i wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno - promocyjnych odnoszących się do przedsięwzięć współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w szczególności z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (dalej zwane wytycznymi) dostępnymi na stronie: http://rpo.mazowia.eu/identyfikacja/promocja-projektu-wspolfinansowanego-w-ramach-rpo-wm-2007-2013.html W związku z tym, że Wytyczne mogą ulec zmianie, do obowiązku Wykonawcy należy ich bieżący monitoring. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym
Dodano: 2016-02-03 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-02-02 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06